Inlägg från: lollypop |Visa alla inlägg
  • lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

LillaÄrtan skrev 2007-09-28 23:05:50 följande:
    HURDÅ?

Nä, men jag var också extremt petig tidigare. Just som du säger... t.o.m samma nyanser skulle det vara!
    Men jag har hämtat inspiration från andra (bl. a här på FL ) och helt enkelt breddat min syn och kommit på att det behöver inte vara så j***a noga
    Mycket roligare att klä barnen nu med lite vågade kombinationer!!!
    6 dagar kvar! Sen är man 30
  • lollypop

Fast jag måste erkänna... Ingen är ju perfekt Oskyldig
    Att jag har svårt att släppa det där med strumpor. Måste matcha!!!

6 dagar kvar! Sen är man 30
  • lollypop
    emmisvirre skrev 2007-09-29 18:56:39 följande:
    Min bild har visst försvunnit i bildtråden.Vet någon varför det blir så?
    Om du tar bort eller flyttar bilden i galleriet, så försvinner den från tråden!
    Har namnsdag idag Sambon med
  • lollypop
    Suddisen skrev 2007-09-29 22:21:26 följande:
    Är det bara jag som inte kan se bilderna på molnbodysarna i bildtråden?? Är nyfiken på den bruna som till min lillekille...
    Snorky skrev 2007-09-29 22:28:08 följande:
    nä, jag kan inte heller se. De som lagt in bilderna har antingen laddat de direkt från hårddisken eller lagt i galleriet o tagit bort, o det funkar inte...
    Där finns en länk (till nåns galleri) som funkar!
    Har namnsdag idag Sambon med
  • lollypop
    emmalisa skrev 2007-09-30 11:44:05 följande:
    Skulle behöva lite råd...Köpte molnoverallen både i strl 68 och 74 eftersom det var en så strykande åtgång på dem. Mitt lilltroll är ca 63 cm nu och fortfarande är 68:an jättestor på henne. Ska jag behålla 68:an med risk för att hon bara kan ha den halva vintern eller satsa på 74:an och vänta med att använda den. Då lär hon iof inte kunna ha den förrän till jul eller så. Kanske man ska behålla båda? Hmm
    Jag har två
    4 dagar kvar! Sen är man 30
  • lollypop

Persilja:

*avis* en sån ville jag ha till min dotter men den fanns bara i stora storlekar

emmisvirre:

Vilken liten sötnos
    Fina kläder har hon också

• lollypop
    Erika skrev 2007-09-30 14:15:33 följande:
    Finns moln bodysar bara som bodysar...haha ja det där lät julite kontstigt. Finns det som tröjor med?jag ställde frågan i bildtråden då det var där jag såg tröjan men vart snabbt avvisad o hitvisad!!Nån som vet??
    Har bara hört talas om dom som bodys, än så länge!
  • lollypop
    AsfaltsBlomma skrev 2007-10-01 14:54:34 följande:
    Någon här som har camobrallorna med skärp för 199:- som skulle vilja kolla upp artikelnumret till mig? Mailade kundtjänst för att se om de kunde se vilka butiker de kan tänkas finnas kvar i men de behövde artikelnumret.
    Alexa har dom!

Bild finns i bildtråden på sid. 6
    3 dagar kvar! Sen är man 30
  • lollypop

Såg också snigeltröjan idag! Sååå söt!

Blev inte imponerad av molnbodysarna ens nu när jag sett dem "live". Så dom hopparjag över!

Nybliven 30-åring
  • lollypop
    Mammas tjej skrev 2007-10-05 19:49:49 följande:
    Ååå här är en tråd som passar mig. Älskar Lindex kläder. Dom har verkligen så mycket fint. Tycker speciellt om deras fix kläder Fina och prisvärda kläder
    Du är så välkommen så 

Ja, inte helt dumt att kunna shoppa online
    Nybliven 30-åring
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)