Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

KRAM skrev 2007-09-10 18:47:50 följande:
    Tack snigelina för svar (och ni andra också ). Missade att du ade skrivit om byxorna tidigare idag. Du har inte tagit kort på dem va?
    Nää, kan kanske fixa imorgon om ingen annan hinner före :)
  • snigelina
    LillaÄrtan skrev 2007-09-10 20:42:36 följande:
    Ungefär så resonerar jag också Det gör ju liksom inget om den växes ur... Bara en anledning att få köpa en ny.Haha. Nog är man knäpp!Men talade med sambon som betalar denna mössa så jag får beställa den bums.. Han tycker 2-4 månader. Dessutom bor vi i norr, så jag kommer att ha en tunn bommuls hjälmmössa under...
    Det blir nog bra! Du kan ju ha en tunn ullhjälm eller silkeshjälm under, det värmer mer än bomull.
  • snigelina
    bengke skrev 2007-09-10 22:37:48 följande:
    Tröjan med gitarrerna, den rosa, vilka storlekar finns den i? Och den där med grön äppletryck? Kunde inte hitta dem på hemsidan.
    Den gröna äppletröjan ska iaf finnas på hemsidan, om den nu inte är slut. Finns på flick 86-122.
  • snigelina

Tillbaka från dagens Lindex-shopping De lila och svarta velourbyxorna hade kommit in, så det blev ett par lilla till 2-åringen, samt en lilarandig tröja till henne och 5-åringen. De svarta hoppar jag över och likaså de gröna, när de nu kommer in. Inga randiga fanns, så det var nog gårdagens expedit som sett fel.

Nu ska jag försöka hålla mig ifrån Lindex ett tag. Barnens garderober är fulla och det börjar eka tomt i plånboken

• snigelina

Angående kanintyget tycker jag att det är apfult. Har inget emot retro annars, men just de kaninerna ser så sura ut och har konstiga ögon. Gillar dessutom inte när många av kaninerna hamnar upp och ner.

• snigelina
    Line80 skrev 2007-09-11 12:09:35 följande:
    vilken tur att smaken är som baken jag älskar byxorna men tunikan tycker jag blir för mtk mönster upptill lixom
    Javisst! Vi föredrar Molos kaniner istället, har fyra plagg med dem
  • snigelina
    Fossing skrev 2007-09-11 14:39:50 följande:
    Nu är jag själv ingen jättefantast av Lindex kläder, men älskar de nya bruna hängselbyxorna och köper lite basplagg därifrån..Så roligt att läsa hur kläder från Lindex är både älskade i denna tråden & hatade i denna www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24666077.html
    Fast jag står på båda sidor. Jag ogillar STARKT denna kopierng av många andra småmärken! Ibland är det riktigt, riktigt pinsamt, som tex med luftballongerna om den grå tunikan med vita prickar och rosa kantband. Jag köper INTE dessa kopierade plagg.

Det är skillnad på att kopiera och inspireras av trender och andra märken.
  • snigelina
    NovasMam skrev 2007-09-11 15:59:41 följande:
    åhhhhhhhhhh e de nån som har bilder på sitt/sina "stora" barn i velourhängselbyxor!
    jag vill se om jag kanske kan tycka det e fint =)..
    klart man kan ändra sig men näeeee min 3-åring såg bara löjlig ut, hihi..
    Kan försöka fixa foto på min 2,5-åring. Är inte helt nöjd med storleken på dem, dock. Skulle nog behöva ha 104 om nån kan sy upp benen åt mig *s* för det känns som de kommer sitta tight i grenen och särskilt om de krymper i tvätten.
  • snigelina
    Ellien skrev 2007-09-11 16:49:49 följande:
    Jag har en fundering... Var på Lindex idag (igen!) för att se om "mitt" Lindex hade fått in några velourbyxor. Inte ett enda par fanns. Däremot fanns det otaliga av de andra byxorna som ingår i "ta 3 betala för 2"-sortimentet. De där som är som tunna mjukisbyxor. De fanns i en mängd olika färger, bl.a. grönt, blått och grått. De som tidigare har sagt att velourbyxorna skulle komma i de färgerna - det är inte så att det är olika byxor vi pratar om? Hoppas ju givetvis att jag har fel och att velourbyxorna kommer i måååånga färger men jag blev lite fundersam...Hm, blev kanske lite invecklat men ni förstår säkert hur jag menar
    Grått har nog aldrig varit uppe, blått har bara någon nämnt och jag har inte hört det från nån annan men grönt har flera nämnt. Nåja, den som lever får se :) Jag vill ändå inte ha grönt, även om blått skulle vara intressant.

Min butik har (haft) ljusrosa, mörkrosa, brun, svart, hallonröd och lila.
  • snigelina
    0Love0 skrev 2007-09-11 16:59:00 följande:
    Kläderna med elefanter på har dom slutat sälja dom=(?
    Japp, nu är det väl ugglor istället?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)