Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Selmas skrev 2007-09-11 18:29:31 följande:
    Jag har oxå köpt ett par att växa i så jag funderar med på att sätta i resår för de va lite långa i benen nu men jösses så härliga för barnen att ha nu när hösten kommer
    Hm.. Jag får nog köpa ett par till helt enkelt. Gaaaah! Jag som inte skulle ner till Lindex mer denna veckan och pengarna är slut på mitt busskort. Får bli en promenix.. Vad ska jag göra med paret vi har då? Har tagit bort lapparna, dumt nog.

Vad har ni köpt för storlek till era barn och hur långa är barnen?
  • snigelina

De hallonröda byxorna finns nu på bild i mitt galleri!

• snigelina

Hemkommen från Lindex (som vanligt). Det blev ett par hallonröda, ett par lila och ett par bruna velourbyxor, samt velourhängslebyxorna i en storlek större! Dessutom ett nattlinne med docknattlinne som var uthängt på reasnurran.

Vårt Lindex hade fått påfyllning av mycket plagg, såg fullt och fint ut på barnavdelningen. Stod och höll i en blommig hängsleklänning i vitt/brunt/orange, men hängde tillbaka. *s*

• snigelina
    0Love0 skrev 2007-09-12 11:11:39 följande:
    Retar mig så att dom tagit bort elefantkläderna.
    Här finns lite kvar på rean. Stod och höll i en pyttepyjamas i strl 50, men det fanns några stycken kvar så jag hoppas på ytterligare sänkning först. Bra dockkläder
  • snigelina
    Morty skrev 2007-09-12 11:34:39 följande:
    Åhh, hade de fått in fler bruna velourbyxor? Jag fick tag på ett par till dottern men vill ha ett par till sonen också.
    Nää, tyvärr! Detta var ett par i 86 som fanns kvar och som jag köpte åt en annan. Ingen påfyllning på Mix 3-sortimentet, tyvärr!
  • snigelina

Är det inte konstigt förresten, att det Mix 3-sortimentet varierar mellan butikerna?

Vi har tex köpt jeanskjolen med en hängande uggla, samt brun och röd uggle-tröja på "mix 3" i vår butik tidigare, men nu ingår de inte i det erbjudandet längre. Samma är det i webshopen.

Däremot var jag i en annan butik i helgen och där hängde uggletröjorna bland "mix 3".

• snigelina
    Snorky skrev 2007-09-12 11:54:43 följande:
    ja, de verkar ju göra lite som de vill... dåligt! Dessutom har ju tydligen personalen i samma butik olika uppfattning om hurvida man får blanda plagg från de olika MIX 3 på baby, tjej o pojk... jag råkade ut för det igår att bli nekad, o när jag propsade på att det gått bra förut så frågade hon en av de andra personalen o hon sa att det gick bra.
    Ja jag har också hört om att man får blanda i vissa butiker och inte i andra. Jätteknepigt!
  • snigelina
    Morty skrev 2007-09-12 11:55:41 följande:
    Tack!!! Jag köpte först den röda uggletröjan på 'mis 3' och då givetvis 2 andra plagg. Sen kom jag på att vi skulle köpa den bruna också och gick till en annan Lindex, men då hade de inte den bland 'mix 3'. Blev lite osäker på om jag verkligen handlat den första på 'mix 3' eller ej. Men då hade jag rätt för mig. Tycker helt klart det är konstigt att de inte kör med samma på alla affärer.
    Ja, jag har ju dessutom handlat i samma butik! Först fanns uggletröjorna, jeanskjolen etc med bland mix 3 och nu finns de inte det.. Tråkigt!
  • snigelina
    tinkerbell74 skrev 2007-09-12 16:02:03 följande:
    Va fin hallonrött såg ut!!! Har inte sett den i butik själv.
    De hallonröda är underbara! Var tvungen att köpa ett par i strl större till 2-åringen idag, så hon kan ha dem senare i vinter när de andra nog är urvuxna.
  • snigelina
    Buttelina skrev 2007-09-12 17:11:12 följande:
    Hej idag fick jag tag io ett par velour brallor till! ett par mellan rosa. har inte sett dessa tidigare!
    Haha, jag räknade efter och jag har köpt 13 par velourbyxor + 2 par hängslevelourbyxor på Lindex den senaste månaden! 10 par mix3, 2 par från allkids och 1 par rosa med döskallekatt.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)