• Alexa

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

lollypop skrev 2007-09-06 14:30:04 följande:
    GRATTIS tjejen!!!
    Thanks...
  • Alexa
    loveliva skrev 2007-09-06 20:11:30 följande:
    Vad är det för plyschoverall ni pratar om?? Flick eller pojk, stl?????
    Är det hängslebrallorna i plysch du undrar om?? Eller molnoverallen i fleece??
  • Alexa
    loveliva skrev 2007-09-06 20:23:12 följande:
    Molnoverallen har jag Så det är nog hängslebyxorna då Vilken storlek finns de i? Pojk? Flick?
    Den finns på flickavdelningen i strl 86-116 tror jag det var...
  • Alexa

Och jag fick oxa min efterlängtade MOLNOVERALL idag... Eller 2..

• Alexa

Min son på 11 mån är ca 73 lång så här blev det molnoverallen i strl 80... Tur att han inte var större alltså..

• Alexa
    pusselbitar skrev 2007-09-07 07:56:26 följande:
    Tack för alla svar om velourbyxorna! Dex är rätt smal så dom kanske inte sitter så snyggt på honom då ... men jag måste nog köpa ett par och testa för att vara säker
    Men testa hägsleplyschbrallorna... Dom var tajta och UNDERBARA!!! Hur stor é han??
  • Alexa
    philmKarin skrev 2007-09-07 08:33:23 följande:
    Fast det är ju tvärtom! Alla fina kläder finns ju på killavdelningen... ufo:na, stjärn-pyjamasarna, little star byxorna, gitarrtrycken, robottrycken, molo-overallen, bil-tröjorna...Fast det är ju på baby - på 86 och uppåt kanske det är tjejernas värld?
    Precis... Men på 86 och uppåt så är det TJEJERNAS avdelning som rockar...
  • Alexa
    pusselbitar skrev 2007-09-07 08:39:56 följande:
    Dom har jag nog missat. Finns dom på hemsidan? Han är 68 lång och väger 7600 så han är ingen mini, bara smal i midjan tydligen. Vi hade ett var velourbyxor från åhlens men dom kunde han aldrig ha för dom var så stora i midjan så när dom satt bra där var dom väldigt för korta.
    Velurbyxorna från Åhlens ÄR stora i både midjan och mudden.. Hade oxå ett par såna när sonen var mindre... Och jag kunde "plocka ur" honom från dom..

Dom där hängslebrallorna i velour i 70-talsstuk är nog liiite för stora för din son då... Dom börjar på 86... Men dom är döcoola och tar snabbt slut i butikerna.. Min son är 73 lång och jag köpte dom ändå... Jag får vika upp benen ett tag... Ett gansla bra tag... Men gud vad cool han blev..
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)