Inlägg från: Princess Leia |Visa alla inlägg
  • Princess Leia

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

lewwe skrev 2007-10-09 17:33:29 följande:
    Jag har blivit helt såld på veloursnickisarna som ni har visat upp på alla möjliga söta modeller i bildtråden!! Min stora flicka är 3, skulle det funka på henne eller är de mycket jobbiga att ta av t.ex vid toabesök.
    Jag kände likadant när jag skulle köpa ett par till min dotter, men det går hur smidigt som helst vid toabesök. Inga problem alls. Och när hon skall kissa så är det väldigt bråttom. Så köp du!
    Mina älskade barn: Sonja (050108) Harry (070808)
  • Princess Leia

Alltså den där djurtunikan är ju helt bedårande, måste köpa till dottern........ Kan ju sen sy om den till lillebror som någon hade gjort supersmart....

• Princess Leia
    mian71 skrev 2007-10-22 18:14:49 följande:
    Det är bara att börja inventera storasysters garderob, du kanske hittar fler potentiella lillebror-tröjor där
    Ja precis, haha tack för tipset, har inte ens tänkt på det och du tunikor och klänningar finns det gott om i hennes garderob jag lovar. haha! Tusen tack!
  • Princess Leia
    Raira skrev 2007-10-23 09:30:59 följande:
    Så avis jag blir när jag ser allt snyggt som ni handlar . Själv är jag jämt fattig sedan är det snyggast ju bara i bebis st. Och jag ska ju inte ha bebis fören till sommaren ju . Är lite tidigt för att handla nu åt den .Sedan har jag massvis med kläder i två stora flyttkartonger . Barn växer så fort så lite blir ju knappt använd . Vågar inte lägga ut på tradera med risk av förlust och att man ångrar sig.
    Du kan ju alltid begära ett minsta rekomenderat pris på Tradera. Lite kläder jag har haft ute och haft ångest för att sälja har jag begärt en minsta belopp för och då har du inte förlorat för dom. Antingen så köåer då folk eller så får du behålla dom. Haha då har du i alla fall försökt sälja dom. Ett litet tips bara...
  • Princess Leia

Nu fick jag tag på en djurtunika en brun i strl. 98 på Stinsen (Sollentuna)
    Där famms det för övrigt Flera snickar velor i flera strl kvar. Och en plysch overall på rea i strl 68. Va så sugen men har verkligen inte råd att köpa mer kläder nu.

Nu får det räcka för ett tag framöver...

• Princess Leia

Jag fick hem min kupong 30% idag. Kan man handla med den på internet oxå?? Jag antecknade internetkoden  innan jag handlade idag!? Glad

• Princess Leia

Alltså på det Lindex jag brukar handla som ligger närmast är dom skitotrevliga och man måste nästan be om ursäkt när man skall betala, skitjobbigt. Jag övrväger både en och flera gånger innan jag går in dit bara därför men det är ju iofs. kläderna jag vill åt så jag brukar försöka strunta i personalens otrevliga bemötande. Någon dag när jag är på hugget skall jag konfrontera dom... ev. prata med chefen....

• Princess Leia
    McIris skrev 2007-10-26 11:14:09 följande:
    Jag verkligen älskar Lindex barnkläder! Men...är dom inte väldigt stora i storlekarna?! Framförallt klänningarna. Min snart 11 månaders dotter är ganska liten o nätt o stl 74 är fortf för stort. Så trist när man vill ha dem på henne. Hur kan det vara så olika?
    Det beror lite på. Babykläderna är normala i strl. och lite större kläder är stora. Min baby har strl 62-68 och är 59cm lång och väger 6300g och min lilla Kicka är snart 3år och har 92 på byxor och 98/104 uppetill hon väger 13kg och är 87cm

Vissa undantag på kläderna är det dock. Köpte båda djurtunikorna till Sonja i srtl 98 och dom är stora
    Har molnoverallen i strl. 68 till Harry och den är liten...
  • Princess Leia

Jag har inte köpt några stjärnkläder bara av den anledningen att dom blir fula efter första tvätten. Jag har köpt supermycket strl.62 till min bebis och nu har han vuxit ur dom flesta. Han hade dom i 2v. Och om man lägger ut en auktion på tradera så får man ju nästan ingenting för dom... blä! Antiklimax. jag vill minnas att min dotter hade strl 62 länge...

• Princess Leia

Är det rea på barnkläder oxå eller?

fick oxå sms nyss....

• Princess Leia

Jag undrar är det någon som vet om molnbodyn i strl. 74 brun finns i kista c?

• Princess Leia
    Räcka ut tunganJag ringde dit dom har massor kvar.
    Visste ni att den kommer komma i blått oxå?
  • Princess Leia

Fick tag i ett par hängsel gubbbyxor i strl 80 idag på rea pris 80.50:-

Och t3b2 bodys en brun moln en brun hund och en blå hund body återkommer med bilder när jag hittat kamerasladden..... Fundersam

• Princess Leia

Kan man byta kläder som man inte har kvitto på?? Har fått i present.

• Princess Leia

värst va dött det va här inne då ikväll??? Är alla på Helloowweenn kalas??

• Princess Leia
    Anna Conda skrev 2007-11-04 19:49:34 följande:
    Jag tyckte klänningen i rött eller blått med prickar var jättefin,trots det glansiga. Det passar ju finfint när det är kalas!Däremot vart jag besviken,tänkte shoppa djurtunikan i brunt med de där lånkisarna från kappahl (2-packen med lejon) till. Det funkade ju inte alls eftersom lånkisarna bara fanns till strl 80,lilla fröken behöver ju minst 86... Snyft. Men tunikan måste jag nog behålla ändå,fast det var byxor hon behövde Jag skulle kunna ha alla de där tvåpacken från kappahl till lillasyster,de var ju hur fina som helst,brukar ALDRIG gilla kappahls grejer annars.
    Jag kan ju tipsa dig att köpa dom oranga velor mjukisarna ifrån Meandi. Min dotter är jättefin i sina och Djurtunikan till.
    Skall för övrigt köpa lånkalsongerna både med apor och Lejon till Harry.. Men det blir nästa månad, nu slut på pengar redan efter dubbelhyror och stormatshopping.....Gråter
  • Princess Leia

Varför hittar jag ingen rea????? Blir så avis, Åh vad fin den nya fleece overallen är.... Vill ha...... Men har inte råd.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)