Inlägg från: philmKarin |Visa alla inlägg
  • philmKarin

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

lollypop skrev 2007-09-12 10:55:46 följande:
    Samma här!!! Min dotter fyllde 1 år den 28:e juli och hon är också en liten skit Har fastnat i storlek 74
    Me three! Dottern fyllde 1 den 22 aug och springer också runt i sina 74. (68 om det är po.p)!
    Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • philmKarin
    josse82 skrev 2007-09-12 11:01:49 följande:
    Japp, på Lindex i SödertäljeNej, tyvärr den är brun med en älg på... Finns det en grå keps? Vill oxå ha!!! Ska ner idag och se om de fått in den Önskar att vädret kunde vara lite roligare bara...
    Går det kanske att sprätta bort älgen? Jag är allergisk mot onödiga fula märken på brankläder
  • philmKarin
    miniGrynet skrev 2007-09-12 14:20:52 följande:
    Jag kanske missförstod vilka det var.... Men här är i alla fall de stjärnkläder jag känner till: www.lindex.se/Products/ProductCategoryStartPa...
    Fast det verkar inte finnas några bodysar längre? Har de gått åt så fort... Själv vill jag inte ha bodys på min 1-åring längre men tröjan i 86 var ju gigantisk
  • philmKarin
    Tildamamman skrev 2007-09-12 15:15:43 följande:
    Stjärnorna kom ju i våras också, men då tillhörde de pojk. Då var jag rebellisk och handlade till dottern. Tanten i kassan kommenterade surt att kläderna kom från pojkavdelningen...visste jag det?? Hoppas dessa håller bättre än de i våras. Mina ligger än så länge i tvättkorgen...
    Du skulle sagt att: JAHA ja men DÅ vill jag inte ha dem...

Så töntigt, skulle de inte vara gjorda av samma bomull som kläderna på flickavdelningen kanske??
  • philmKarin
    Line80 skrev 2007-09-12 15:26:22 följande:
    ni som letar vinterjacka till dottern.. såg att det kommit in jätte fina idag bruna med vita cirklar.. samma tyg som dessa tajts längst till höger... det enda jag köpte idag va en grå tröja med dragkedja i halsen och gitarr print.. så snygg. mitt Lindex är inte så bra på att uppdatera med nyheter.. den gitarr tröjan på tjej avd hade inte kommit in där tex och inte heller några velour brallor.
    Aha... var den i gummi typ som en fodrad galonjacka eller vad var det för material?

Har gått och spanat på gitarr-tröjorna också men de fanns bara i stora storlekar
  • philmKarin

Buhu... testade Tyras favorit Molo-kopia idag och den är för kor4t i ärmarna... vet inte om jag ska försöka hitta en likadan i stl 74 på Tradera eller köra på "the real deal" från MOLO ist.

Arg Tyra provar förra årets piléjacka

• philmKarin
    adrenalin skrev 2007-09-12 18:07:20 följande:
    kolla på tradera efter real deal? de går inte för så mkt tror jag. kolla me too (märket) också! det är oxå dansk design om du inte visste det
    Japp, jag har redan kollat på Tradera Me too är inte min grej... annars gillar jag det mesta de där danskarna hittar på
  • philmKarin
    maggan75 skrev 2007-09-12 18:19:40 följande:
    Jag sålde en sån i strl 74 på tradera i somras 
    Får hoppas det kommer ut flera.... vad fick du för den?
  • philmKarin
    zasata skrev 2007-09-12 22:30:13 följande:
    har ni mkt koll på h&M kläder?har sätt en rosa heldress med armar och ben i rosa sådan plych/samet matrial men den e slut vöerallt där jag kollat i stl 68 eller 74. (nån som vet vad jag menar??)kostar 129:- vill verkligen ha en sådan..
    Du menar den med Hello Kitty som fanns i både gul och rosa? Det var ett tag sedan jag såg den, hängde kvar ganska länge i affären...
  • philmKarin

Åkte hela vägen in till stooora stan idag för att handla och jag hittade de fina gubbrutiga/rosa byxorna i rätt storlek till min plutta och passade på att köpa en stjärnbody som jag kanske gör om till tröja .

Kikade även in på stjärnkläderna på KappAhl och fick med mig ett armégrönt set ut. Fick dessutom 25% rabatt på byxorna för att jag gick med på att få KappAhl-spam till mobilen

Bilder finns i galleriet!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)