Inlägg från: philmKarin |Visa alla inlägg
  • philmKarin

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

lollypop skrev 2007-09-17 16:08:51 följande:
    philmKarin:Aweee Vilken sötnos!!!
    Antar att du menar  keps-tjejen . Har ingen förkärlek till Jo-Bo-älgar så jag funderade på om man kan sy dit en stjärna i en ring som på KikKid mössorna... eller nån som har något bättre förslag?
    Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • philmKarin
    CrystalHeart skrev 2007-09-17 16:26:53 följande:
    Jag VILL ha den jättefina rosa tröjan med gitarrer på till mn dotter, men den verkar inte finnas här, Är den ngt som funnits förut, eller finns den bara på småbarnsavdelningen eller vad?! *"desperat"*
    Den hade precis kommit in i min affär idag (Täby C) så den kommer nog till dig också!
  • philmKarin
    Milla med killar skrev 2007-09-17 17:22:30 följande:
    Hörrni experter!Om man vill blir medlem i Lindex men inte ha kredit hur gör man då när man ska fylla i på deras hemsida?Det står ju önskad kreditgräns och ska man skriva 0 då eller?Jag vill likom bara ha kortet o betala kontant, typ som på Hm.

Men du måste betala med kortet/krediten för att få poäng tyvärr . Antar att det sedan läggs på aviavgift samt ev. ränta så man tjänar nog inte på att få poängen (pre4cis som på Hemtex).

• philmKarin

Glömde säga att de hade fått in stjärn-haklappar (röda med blå kantband) på Lindex Sergel men de var ej uppackade...

• philmKarin
    snigelina skrev 2007-09-17 20:15:32 följande:
    Men jag sätter in pengar i förskott på mitt Lindexkort och utnyttjar aldrig min kredit (valde lägsta, 1000 kr). Det är hyfsad ränta på kortet om man har pengar på det alltså. Om jag skulle råka nalla på krediten så sätter jag in pengarna direkt när jag kommer hem, så då blir det aldrig några avgifter.
    Aha... det verkar ju inte helt dumt .  Undrar om man kan göra det på Hemtex också? Sist jag handlade så var det 40% rabatt för alla och 50% om man handlade med hemtex-kortet vilket jag gjorde men sen när fakturan kom så fick jag betala aviavgift + ränta vilket gjorde att jag hade fått mindre än 40% rabatt ändå tillslut...
  • philmKarin

Stuprörsjeansen var supersnygga, har ju också tittat på dom (även på H&M är ju tjej-stuprören löjligt fula jämfört med killarnas förresten). Baggybyxorna har jag missat och hooden också ?!?
    Snyggt Fyndat Zvartaliljan, hoppas Lnidex har lika snygga regnkläder osv när Tyra blir stor nog . Tycker att den rosa/röda regnkappan i samma stil är underbar!

• philmKarin
    solida skrev 2007-09-18 09:17:04 följande:
    Jag har nu gått in i shoppingmörker... oh, det är svårt. Jag och sambon har ju slagit vad och nu får jag inte shoppa på en månad!! Och jag vill verkligen köpa det där rutiga setet från H&M, och veloursetet från kappahl... Men jag SKA klara det. Den som vinner får en resa till London betald med hotell och allt av den andra. Det blir ju extra svårt när jag inte kan sluta läsa här i tråden... Men samtidigt är det ju kul att se andra som shoppar. Ha, ha man är ju lite konstig faktiskt. Mollan Mu, vart ligger den lindex som öppnar 25 okt?
    Ha ha, har försökt med liknande saker här hemme men det har aldrig funnits nåt pris så det är kanske därför det inte funkat
    Brukar tänka... okej just nu är det lite jobbigt att inte få det rutiga HM-setet men tänk om ett halvår - då har jag ju glömt det för länge sedan
  • philmKarin
    Amathea skrev 2007-09-18 10:53:31 följande:
    Nån som har nåt tips på va barnen kan ha på fötterna på dagis?Dom börjar den 1:e oktober.Är till storleken som små ettåringar, trots att dom är 17månader.Drar väl ungefär 74-80. STorlek 20 i skor ungefär.
    Passar på att tipsa om dessa:

Finns på pippilotta.se och är suveräna även för barn som inte går ännu för de ramlar inte av
  • philmKarin
    3xm skrev 2007-09-18 12:48:09 följande:
    Jag fick inte betala min 50 kr rabatt på t3b2 sortimentet. Det var ett erbjudande och kupongen gäller inte på erbjudanden.
    Det fick man på mitt Lindex! Gansk säker på att man ska få det också - måste varit en sur***** som jobbade på ditt
  • philmKarin
    Alexa skrev 2007-09-18 14:33:57 följande:
    Fanns det många såna brunorange tröjor kvar hos er?? För här finns bara strl 110 och 116 kvar ju... Vill ju ha 86...
    Och jag vill också ha det ju! Det jobbiga är att jag stog och höll i en 86:a när de först kom in men kom fram till att den var alldeles för stor men nu vill jag ju ha den . Har varit till 4 affärer och slut överallt...
    maggan75 skrev 2007-09-18 15:32:26 följande:
    Jippi idag fick jag oxå kupongen från Lindex ( fast med reklam för barnkläder )  Så idagarna ska det shoppas
    Hmm... jag fick också dam-kläder och jag tror aldrig jag handlat annat än barnkläder på Lindex...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)