• Peak
    Snorky skrev 2007-11-21 11:03:30 följande:
    jag var på stan igår... fanns inga snigeltröjor i 86 o 92... och inga snigelbodysar öht. Ballongbyxor i blått/brunt fanns tror jag.. bodysar vet jag inte. Tycker det är så svårt med kortärmat när jag har så varma pojkar. Det är så svårt att ha dubbla tröjor på de då. Men jag måste nog ha ballongbodysarna iaf! Får väl köpa 86 så han kan ha de till våren! Jag ska strax åka iväg till Marieberg... så jag kan avlägga rapport därifrån sen!
    ja gör det!! Vill också dit, har ev bil imorgon så då kan jag åka dit istället i så fall! Kanske får åka till Hallsberg annars
  • Peak
    solida skrev 2007-11-21 11:31:36 följande:
    Jag är mer på jakt efter byxor... Vad tycker ni? Jeans eller mjukisbyxor vill jag inte att han ska ha på jul... Skulle vara kul om man kunde klä upp honom lite (fast inte direkt i kostym och slips... ). De rödrutiga (skotskrutiga) byxorna från lindex är ju jättefina, men de är slut på lager i 86.
    har jag köpt byxor och väst på H&M även om han säkert bara kommer ha dem på julafton, inte vår stil annars riktigt
    http://shop.hm.com/shop/do?action=viewcampaign590holiday&section=kids&subsection=fashion&page=9
    och han kommer inte ha skjorta med fluga till!
  • Peak
    Snorky skrev 2007-11-21 14:50:09 följande:
    peak: snigeltröjan fanns i stl 92 på Marieberg. Men jag antar att din kille behöver 92 om han har 86 i annat... Mio har 86 på sin o den är lagom, 80 på alla kläder från baby. Snigelbodyn fanns också, samt luftballongkläderna i alla färger. Var det nåt mer du var på jakt efter??
    aha, tack vad snällt att du kollade.
    Köpte snidelbodyn idag på stan ifall den skulle ta slut, ballonbyxorna fanns inte i 86 och några ballongbodys hade de inte sett till! Snigeltröjan fanns i minsta strl 98 tror jag.
    Lowe har mest 80 nu men jag köper inte så mycket mer i 80 nu utan mest i 86, så kanske han kan ha det läääänge också (fast med tanke på hur mycket kläder jag köper så spelar det ju ingen roll )
  • Peak
    seSSa skrev 2007-11-22 22:40:02 följande:
    Någon mer som har en son som inte vet vad han ska få ha på sig till Jul? Förra året hade vi ju den supersöta tomtedräkten. Hade velat ha nått liknande men hittar inget i strl 86...Tips mottages gärna!
    min son hade pepparkaksdress förra året, i år ska han ha byxor och väst från h&m - 149 kr och under vet jag inte än, blir nog inte skjorta (absolut inte den på bilden)
    http://shop.hm.com/shop/do?action=viewcampaign590holiday&section=kids&subsection=fashion&page=9

Shopping på Lindex idag - bild i bildtråden, handlade för 407kr (så 307 Men ballongbyxorna fanns inte i 86 så vi får väl se om de får in dem igen, snigeltröjan fanns inte heller, fick ta 92. Köpte snigelbodyn igår också
  • Peak
    solida skrev 2007-11-24 14:04:11 följande:
    Idag blev jag sist i världen med att köpa snigeltröjan. 39 kronor på rean, och i rätt stl. Det var ju bara att slå till! Nu blir Milo ännu snyggare än han redan är.På flickavdelningen hade de ett nytt grönt velourset som var fint men med ett lite fånigt tryck på både byxa och munkjacka. Annars hade jag köpt det, väldigt mjukt och skönt.
    bodyn eller tröjan? tröjan kostade ju 99 kr - jag fick betala fullpris!!
  • Peak

för tröjan med lång ärm? Det var ju den jag ville ha i 86, fick ta 92 för det var det minsta.
    Bodyn kostade ju 69 - var det inte den då?

• Peak
    solida skrev 2007-11-24 14:16:13 följande:
    Nej, fortfarande tröjan... jag kan fotografera den om du inte tror mig... Bodyn har de inte fått in på min lindex ännu... Men jag ville hellre ha tröjan så jag är glad.
    nej då jag tror dig men du svarade aldrig på vilken det var! Attans den hade jag velat ha - rätt strl och bra pris - tyckte 99 var dyrt...
  • Peak
    snigelina skrev 2007-11-24 14:21:44 följande:
    Tröjan finns från 86.
    jag vet - ville ha 86 men det fanns inte och de verkar inte få in fler heller
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)