Inlägg från: charmmiss |Visa alla inlägg
  • charmmiss

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

när jag flyttade så mailade jag kundtjänst om min nya adress.

• charmmiss
    bengke skrev 2007-09-18 21:26:59 följande:
    Någon som handlat i Gbg idag? Och sett de rosa gitarrtröjorna eller de bruna velourbyxorna i tre för två? Måste komplettera dagisgarderoben!!!
    gitarrtröjorna fanns det många i frölunda torg, velourbyxor såg jag svarta och lila, bruna såg jag inte, men detta var på tjej, kanske de fanns på kill, kollade inte så noga, är fortfarande på babyav. med dottern

Är det bara jag som tycker alla snygga kläder finns antingen i strl 50-62 och sen 86- uppåt, så tråkigt med mellantinget 74 o 80. iaf på flick tycker jag att det är så.
    det är ju helt värdelöst och sätta på henne klänningar kjolar och tunikor, de är ju bara i vägen när hon kryper.
  • charmmiss

lollypop, får mata tjejerna lite extra så de växer till sig, så kan vi oxå få handla på flickavd
    Synd bara att min dotter hungerstrejkar nu när jag tuttstrejkar

• charmmiss
    bengke skrev 2007-09-18 21:47:00 följande:
    Då ringer jag till Frölunda Torg i morgon. Då kan man passa på att fixa lite andra saker också. Inte mitt favoställe, men onekligen praktiskt.
    Bor 400m därifrån, plus att jag jobbar där (när jag inte är mammaledig :)
    så jag är där var o varannan dag.
  • charmmiss
    Alexa skrev 2007-09-19 13:20:33 följande:
    Men varför får VISSA rabattkupong för?? Jag drar ALLTID mitt clubkort ju... Och handlar, det gör jag absolut.. Fick ett mail nu med en rabattkupong på 10%... Men jag vill ju oxå ha 25%...
    jag mailade kundtjänst och hon sa att en rabattkupong var utskickad till mig men jag har inte fått den ännu, så alla kanske inte har fått kupongerna än.
  • charmmiss
    Zvartaliljan skrev 2007-09-19 13:39:41 följande:
    Jag handlade för 800 pix för två dagar sen. vad tror ni de säger om jag går o returnerar och säger att jag vill handla dom på rabatten istället
    jag ska göra det, har handlat för 2000kr. Det ska gå bra, men du måste ha med dig kvitto o kläder, o de ska ha kvar lapparna på sig.
  • charmmiss

mollan nu skrev 2007-09-20 10:07:01 följande:

den boken har jag sett på bibblan!
    ja det stämmer, lånade själv den från bibblan.
  • charmmiss
    älvanpurjo skrev 2007-09-20 16:58:20 följande:
    ni vet där man tar tre betala för två på lindex.. finns det bodysar.. har en blågrön därifrån på ena äremn nästan vid handen på min son sitter ett rosa hjärta på en lapp alltså som ett märke.... men har även en body med en stjärna på samma ställe men den är gul. är det ångon könskilnad lindex vill göra på bodyna?
    de med hjärtan på är lite tajtare i modellen oh de med stjärna är lite bredare, har väl delat in de i flick o pojk modeller.
    jag gillar de med stjärna bättre just för att de är bredare.
  • charmmiss

handlade på lindex idag.
    dessa köpte jag för 75kr/st, de var nedsatta till 99 o så fick rabatten.
    www.lindex.se/SE/Products/Product.aspx&subid=111365&prodid=653207&parentid=0&color=474881&NewView=true

www.lindex.se/SE/Products/Product.aspx&subid=111365&prodid=653407&parentid=0&color=457077&NewView=true

jeansen var skittuffa med hjärtan broderade på bakfickan och med dragkedja, skulle ta bild men batterierna la av. Köpte strl 86 o de satt perfekt på dottern som har 68/74, det var justerbar midja, vek bara upp nedtill.

köpte även gitarrtröjan och velourbyxor två bruna och ett par svarta från t3b2.
    För er göteborgare som letar efter bruna velourisar finns det på 421 köpcentret, både till flick och baby.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)