Inlägg från: Mollymajs |Visa alla inlägg
  • Mollymajs

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Fast det gjorde jag. eller jag chansade att det gick och de sa att kläderna ska absolut hålla färgen när man tvättar de de första gångerna speciellt när det är barnkläder. sen är det klart de tappar färgen efter många tvättar som nästan alla kläder gör men de på Lindex sa att reklamera.

adrenalin skrev 2007-09-10 14:30:54 följande:
    fast man kan väl inte reklamera ifall de blir urtvättade snabbt? Vissa plagg håller färgen bra, tex de nya retroplaggen, medan andra blir dassiga nästan direkt.
  • Mollymajs

Då har vi svaret på gåten Men det ja inte fröstår är att personalen på flera Lindex säger att webben ska ha hela sortimentet och inte butikerna. mailade faktiskt själv denna fråga så får vi se va de säger

maggan75 skrev 2007-09-10 16:24:36 följande:
    När man talar om trollen   Här kommer svaret Hej och tack för ditt mail!Ca 70% av vårt sortiment ligger ute på nätet.De försöker lägga ut de mest attraktiva varorna och självklart mode ochkampanjvarorna.Med vänlig hälsningEmelie CarlssonLindex Kundtjänst
  • Mollymajs

Vad är JAVA för färg? tycker det är svårt o se. Är den brun o vit eller är den brun o rosa? eller är det nåt helt annat?
    www.lindex.se/Products/Product.aspx&subid=111361&prodid=624535&parentid=0&color=603181&NewView=true

• Mollymajs

Tack för hjälpen. Ni andra med. Hade svårt o se på våran skärm va det va.

josse82 skrev 2007-09-10 17:31:41 följande:
    Den är brun och rosa
  • Mollymajs

Ja såg kanontunikan på en tjej igår o tyckte inte de nva fin inte på henneiallafall. Kanske att den är fin på rätt tjej. Min tjej skulle inte passa i att ha den på sig

• Mollymajs

Gina Trico hade en sån häromdagen som jag köpte för 199 Bor i Kalmar. Alltså en slätstickad.

maruttan skrev 2007-09-28 19:51:47 följande:
    En fråga angående damkläderna (ifall det är någon som kollar på sånt ) jag letar efter en cardigan liknande den här men helt slätstickad....Är det någon som har sett en sådan??
  • Mollymajs

Den Moln bodyn o rosa ska ja spana efter på öland imorgon Ska även köpa bruna mjukisbyxor är lite utställda ben o finns i massor av färger o ja älskar dom .

• Mollymajs

Javisst är de små. Min fisa har nylige gått över till 80 i byxor men i de får hon ha 86 fast visst de är lite stora men så vill ja ha dom Vi har dom rosa men ska köpa de bruna imorgon o så om moln finns sen hoppas ja på att det finns en fin långärmad tröja i randigt i fin färg. Har den i lila randigt som vi älskar vet inte om den finns i andra färger men vi får se. Är inte så urplockat på Öland ifall nån har vägarna förbi.

Lokatt skrev 2007-09-29 21:33:13 följande:
    Dom mjuka utsvängda på ta tre för två är toppen! Men de är jätte jätte små i stl! nästan en och en halv stl. mindre.
  • Mollymajs

Min fisa är smal så 86 räcker Vet du va de finns i för färg mer en rosa o brun? Tror ja sett svart med. Sitter det oxå bättre på din en en de velourbyxorna. De sitter OK men mjukisbyxorna sitter som gjutet.

Lokatt skrev 2007-09-29 22:47:16 följande:
    Mitt barn har stl 86 i byxor men har dom i både 92 och 98! 92 är lite korta och 98 lite långa. Så mitt i mellan..
  • Mollymajs

Jag gillar byxor o klänning så då är mjukisarna bättre tycker ja men visst sitter vi på veluoren med Fast bara ett par. Jag är en jeans mamma

Lokatt skrev 2007-09-29 22:53:50 följande:
    Det är på längden de är för små till mitt barn.. Velour byxorna sitter oxå bra, men beror lite på vad man ska ha dom till tycker jag. Velour byxorna är "bara" en stl för stor här.Vi har de utsvängda i färgerna svart och brun. Tror jag sett lila, men ska inte svära på det.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)