Inlägg från: Mollymajs |Visa alla inlägg
  • Mollymajs

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Tusen tack Bär av till öland o kolla imorgon vad som finns hoppas även på molnbodyn o att den är fin då ja inte gillade molnoverallen. Jo ja gillade den till mini bebis men inte till min STORA dan 15 mån Vågar heller inte köpa i förväg även om vi vill ha fler barn.

Snorky skrev 2007-09-29 22:56:17 följande:
    de finns i brun, rosa, hallonröd, svart, grön o lila vad jag har sett
  • Mollymajs

De har ja lagt undan o ska hämta dom i em i stl 86 hoppas min fisa kan ha dom. Hon har mest 80 i byxor om de tint eär mudd eller resår nere o hon är rätt smal så hoppas 86 blir bra då. Tycker de va så fina.

LillaÄrtan skrev 2007-10-09 11:41:12 följande:
    Köpte snickarbyxorna igår på Lindex.. De i jeans.Dottern är kort & knubbig men tog ändå strl 92.Jeansen var superlånga i benen och hängslerna var på tooook förlånga, dem hängde & slängde så hon hade kunnat hänga sig själv i dem Men i midjan var dem försmå, när hon böjde sig ner så öppnades alla käpp-knappar i midjan!! (Sidorna). Så dem ska jag lämna tillbaka...Köpte även molnbody åt henne o bebin i magen. Tights och en tunika med nå motiv framtill i briunt & beige... Sött! Bider kommer i em...
  • Mollymajs

Åhhhhh så sur ja är nu. Köpte jeans snickisarna till tjejen i dag i 86. De sitter verkligen kanon inte för tight. Men ändå går knappen på ena sidan upp hela tiden när hon sätter sig ner. Verkar som de inte fäster riktigt annars är de så himla fina. vet inte om ja bara ska skita i det o behålla dom då ja tror alla är sånna då någon skrev om det tidigare eller om ja ska lämna tillbaka dom. Så tråkigt när man hittar nåt man gillar så mkt.

• Mollymajs

Kolla sidan 27 i bildtråden

Suddisen skrev 2007-10-09 20:04:19 följande:
    vad är det fär jeanssnickisar ni köpt? Nyfis...
  • Mollymajs

Nu har sambon bestämmt att vi behåller jeans snickisarna trots att knapparna lätt går upp. han tyckte de va såååååå fina

Tycker det för övrigt är så fult att många lägger ut kläder från tradera som finns i olika butiker o skriver i annonsen att de är slut i butiken. Finns massor av velourmysbyxor ute och de är ju inte slut utan de får nya hela tiden. Nu senast kom de ju ut på webben oxå.

ja hade tur att de precis hade packat upp nya. Tog faktiskt 92 i dom fast fisan har mest 80 och 86 i byxor. De går ju o vika upp eller puffa upp.

• Mollymajs

Jag va i Oszkarshamn på lindex igår och där fanns moln overallen kvar 2 st minst men kollade aldrig stl.

• Mollymajs

Det med kappahl skiljer sig mkt från butik till butik tycker jag. visserligen har nog alla halva rea priset men utbudet varierar massor. Ja fyndade en tröja o en fin svartvit skjortklännening/tunika till fisan ifår på KappAhl för 79 kr ihop. De va billigt o bra

• Mollymajs

Här på KappAhl byter de kläder utan kvitto ska räcka med kappAhl loggan på stl lappen. Ja är jätte dålig på o spara kvitton o byter ofta kläder eller stl och har bara en gång blivit nekad och det va på AIMA i Kalmar.

• Mollymajs

Mins inte hur de ser ut men annars är deras pyjamas kanon tycker ja. Köpte nyligen ett kotärmat o kosta ben sett med två pyjamas till tjejen och en med lån ärm o långaben rn rora med ugglor på. Kanon sött. Tycker faktiskt att deras pyjamas är bättre en Lindex de håller sig finare tvätt efter tvätt.

Line80 skrev 2007-10-20 22:16:41 följande:
    när det ändå disskuteras kappahl... har inte varit in där på evigheter.. (tillhör inte favorit butiken) men jag gillar deras pyamasar.. vet nån hur deras 2-delade pyamasar ser ut nu på baby 86/92? finns det några fina?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)