-
bara overall än så länge iaf... men nån sa att mössa o vantar skulle komma...annaknin skrev 2007-09-09 11:40:19 följande:Finns det andra kläder med molnmönstret på eller är det bara overallen?
-
de säljer inte allt där.. o först brukar det komma ut i butik o sen senare komma på hemsidan tycker jag.Princess Leia skrev 2007-09-09 15:25:22 följande:Varför finns inte retro kläderna på Lindex hemsida?? någon som vet???
-
nä, men hade den funnits i större storlekar så hade jag säkert haft den!! Den är ju sååå fin! Men min kille kräver 80 nu. Han har dock den bruna luddiga från förra året med stjärnor i fodret... i stl 80!Nattugglan skrev 2007-09-09 16:01:02 följande:Tack! Ja jag är väldigt glad i det kortet eftersom det kan vara den första och sista gången han träffar henne... Så är det någon som har en likadan overall, den myspys bruna??
-
resår är ju 100 ggr snyggare på lite större barn...mollan nu skrev 2007-09-09 18:25:07 följande:velourbyxorna med mudd och stjärna finns väl bara upp till stlk 80?Dottern har avverkat 4 par i olika storlekar och är nu inne på 80 och jag är sååå sur att det inte är mudd på större storleken utan resor.
Men jag gillar båda varianterna. är så glad att det äntligen finns velourisar till min 2½-åring o inte bara på bäbis. O nu är jag ännu gladare när det ska komma massa nya färger också!! Kommer absolut köpa allihop!!! Perfekta till vintern att ha under overall!
-
Men så ni skriver... man hinner inte med att ta sig ens en shoppingrunda så har man missat massa med sidor!
Jag var på Lindex idag, men spanade bara... såg de svarta velourisarna o det kliade i fingrarna... men jag vill gärna köpa 3 plagg när man får ett gratis, så jag hoppas det finns några kvar när fler färger kommer. De lila har vi ju redan, men är nyfiken på de gröna o röda också.
Föresten, nån som vet om man kan kombinera basic-erbjudandet på baby o pojk/flick?? Så att man köper tex ett plagg i 80 och 2 plagg i 98?? Eller får man inte göra så??
Ska ha den lila molobodyn till lillkillen o gitarrtröjan till stora killen också!
-
de bruna har funnits jättelänge... de var en av de första färgerna som kom. O på Lindex blir det ju tyvärr urplockat direkt, man måste typ vara där när de packar upp om man ska få tag i några kläder känns det som. O deras "ta 3 betala för 2" är ju helt värdelöst eftersom det knappt finns 3 plagg i samma storlek att köpa!Helle skrev 2007-09-10 17:16:23 följande:Var in idag för att kolla efter velour-byxorna. För det första, varför hänger de på tjejavdelningen. De fungerar ju lika bra till killar. För det andra, här har vi två Lindex och det var precis utrakat. Fanns ett par byxor i stora storlekar och så hade jag turen att få tag i ett par svarta 86 till sonen, men inga bruna Att ta 3 för 2 var inte att tänka på. Får väl kika igen men det lät inte som det skulle komma in fler.
Enda gången det går att utnyttja är om mkt kommit in på en gång eller om man har fler barn man köper till typ...
-
Den här tråden är ju livsfarlig... det kommer sluta med en daglig promenad till Lindex!
Iofs inte mig emot då jag har massa kilon att gå ner o det tar 1 h enkel väg för mig att gå! Så det blir rejält med motion!
Morty: perfekt!Då ska det väl inte vara några problem för mig att få ihop 3 plagg kan jag tycka!
-
hihi... det är bra att ha nåt att skylla på!Alexa skrev 2007-09-10 21:38:55 följande:Jag säger som dig... Denna tråden ÄR livsfarlig... Är ju på Lindex jämt.. Och typ 20 meter därifrån ligger Po.p... Så detta FL är HEMSKT rent ut sagt... Iaf för en shoppinggalen mamma som jag..
Men inte fasen har jag nån annan gång varit på Lindex 5 dagar av 6!
Samma sak med pop-tråden, den påverkas man också massa av!
på gott o ont!
-
Jag har också spanat på de bruna hängselvelourisarna... superfina... MEN inte ett dugg praktiskt när man äntligen fått grabben till att potträna... man har inte riktigt tid att krångla med hängslen när han kommer på att han vill kissa, för då har det redan kommit ett par droppar i kalsongerna, så då ska det gå snabbt!!
O vi har också redan de bruna med hjärtat från me&i som han fortfarande kan ha!! Men de blir som sagt inte så mkt använda längre.
-
ja, absolut!! Det komiska är att de kallar ju allkids-sortimentet unisex... men varför står det flick o pojk på kvittot på de plaggen ändå??!?Lokatt skrev 2007-09-10 22:07:09 följande:tycker allvarligt det är dax för en unisex avdelning på lindex! hängselbyxorna, varför flick lixom?! samma med plychbyxorna osv.!
Jag handlar i princip bara på flick till min stora pojk... finns ju inget snyggt på pojk... bara massa dova mörka tråkiga färger o allt ska vara så tufft o läskigt! Min stora son tycker såna kläder är läskiga med döskallar, spöken, läskiga djur etc. o då vill jag inte köpa det till honom!!