Squeezetoy skrev 2007-09-21 17:53:53 följande:
Ni shoppinggalna ni har kanske pejl på var jag kan hitta enfärgade bodys? Jag är ute efter vitt och brunt i första hand. Helst vill jag ha knappar upptill, inte omlottskärning vid axlarna. Allt med krage går fetbort.Jag har sett att HM har två-pack att beställa, men jag hade gärna sluppit det eftersom jag nog inte är sugen på nåt annat därifrån. Fast shopping är ju kul även på nätet. Hittar säkert någon härlig over-sized sticketröja om jag letar lite, eller nåt annat jag "behöver"...
Vilken storlek är du ute efter? Jag såg i olika färger på lindex idag, på ta 3 betala för 2. Det fanns t ex vitt, blått, grönt och rosa. Och lila tror jag. Kollade inte så noga för jag var ute efter byxor. Men de var nog upp till stl 80 el 86.
Såg JÄTTEFINA tunikor/klänningar för lite större tjejer (kanske stl 110 och uppåt?) som de höll på att packa upp på mitt lindex idag. En var i möörkrosa, en i cerise och en i grönt. Kunde inte kolla så noga eftersom de inte var riktigt uppackade än, emn verkligen ett tips för er som har så stora tjejer!