• solida

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

2007 Mamma skrev 2007-09-22 00:02:50 följande:

Jag har en blå "teddy"-jacka "Little Star" med hål för tummen... tyvärr är den ju alldeles för liten då det är en 56:a som sonen hade tidigt i våras. Den är ju så fin och jag skulle vilja ha någon liknande nu, finns det???(oppas ni hajjar vilken jag menar trots att jag är kass på att förklara!
    Tror tyvärr inte de har fått in nåt liknanade i årets kollektion, men den där jackan hörde väl till vårkollektionen kanske? och i så fall kanske de får in mer om ett par månader. Just nu är det dåligt med jackor på baby-sidan tycker jag. Skulle vilja ha en i stl 80 till sonen men har inte hittat nån fin tyvärr.

Det gick bra att byta igår! Det blev jättefina mörkblå velourbyxor med mudd i stl 80. Åh, de är så himla bra de där byxorna och man kan ha dem så länge! Han har haft i stl 56, 62 och 68 i olika färger och de i 68 har han kunnat ha nästan tills nu (han har 74/80 annars). Jag är väldigt nöjd!

Dessutom fick jag ju "shoppa" utan att förlora vadet, så det var ju perfekt!
  • solida
    snigelina skrev 2007-09-22 11:16:44 följande:
    Är det någon som köpt de coola utsvängda jeanssnickisarna på flick 86-122 och har livebild att visa i bildtråden?
    Nej de har jag inte sett! Låter snyggt!!
  • solida
    jollydolly skrev 2007-09-24 15:53:43 följande:
    jaha nu blev det ännu svårare att välja storlek... hahaha.Jag får väl se hur det blir
    Köp 56! Min son är född 4 jan, och jag hade två olika overaller i stl 56 till honom som var så otroligt stora första månaderna. Sen blev de ganska lagom, och han kunde ha dem hela vintern. Hade nog dem långt in i april faktiskt.
    Hade en fleeceoverall i 62 också, den kunde han ha för en månad sen!! Den måste ju ha varit otroligt stor i storleken, efetrsom han annars har 74/80 men jag skulle definitivt råda dig att köpa 56, då overaller ofta är ganska stora.
  • solida
    Alexa skrev 2007-09-26 07:59:47 följande:
    Men nu vad flera dagar sedan jag köpte nåt på Lindex ju... Börjar få abstinens.. Har ju fortfarande inte utnyttjat min 25% kupong... Nåt tips på vad jag skall handla?? Är DÖSUGEN på shopping... Men tycker redan jag har allt från Lindex.. Fast den där Kik Kid kopian kanske man skulle inhandla... Var det någon som visste priset på den?? (upprepar säkert frågan, sorry isf)
    Det stod ju 129 i bildtråden...
  • solida
    snigelina skrev 2007-09-26 14:55:32 följande:
    Har lagt in en ny tunika i mitt galleri, så om nån plus-are har lust kan den lägga in den i bildtråden
    Jättefin!! Synd (eller kanske tur) att man inte har en dotter...
  • solida
    AsfaltsBlomma skrev 2007-09-26 16:37:16 följande:
    Har lagt in en bild på sonen min i Kikkid kopian i bildtråden. Snygg som bara den men tyvärr för liten för honom. Hade behövt en två storlekar större.
    Tyckte den såg ut att sitta bra...? grymt snygg var den iallafall!
  • solida
    Persilja skrev 2007-09-26 17:08:22 följande:
    AsfaltsBlomma : Tyckte dressen var jättefin, men jag blev ännu mer sugen på innehållet i skåpet bakom.
    Ha ha! Ja, och i lagom barnhöjd också...!
  • solida

Jag har två bilder med sonen i lindex-kläder (äppletröjan igen och så från t3b2) i mitt galleri. Nån vänlig plus-medlem får gärna lägga in dem i bildtråden!

• solida

astrid33> Tack, men det här är ju inte bildtråden... Nu får vi skäll.

• solida
    lollypop skrev 2007-09-27 10:50:23 följande:
    La in biderna i BILDTRÅDEN åt dig Jättefina!!!
    Tack tack! Kul att få se honom dubbelt upp annars!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)