Inlägg från: miniGrynet |Visa alla inlägg
  • miniGrynet

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Tjollabolla skrev 2007-09-12 14:25:46 följande:
    Nej bodysarna finns inte heller på nätet. DOm ser ut som tröjorna, fast i body. Å så finns det likadana byxor, men dom finns inte heller på nätet. Dåligt! Man tycker ju att allt borde finnas på nätet faktiskt...
    Jaha, det finns andra bodysar alltså i stjärn-serien....

Ja, det är i alla fall de stjärnkläderna som finns på nätet.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • miniGrynet
    Tildamamman skrev 2007-09-12 15:15:43 följande:
    Stjärnorna kom ju i våras också, men då tillhörde de pojk. Då var jag rebellisk och handlade till dottern. Tanten i kassan kommenterade surt att kläderna kom från pojkavdelningen...visste jag det?? Hoppas dessa håller bättre än de i våras. Mina ligger än så länge i tvättkorgen...
    Skojar du??!! Kommenterade hon det i kassan?

Shit!!
  • miniGrynet

Men oj.... jag vet inte hur jag hade svarat om jag fått en kommentar ifrån kassörskan om färg-valet till min dotter!
    Galet ju!

• miniGrynet
    lollypop skrev 2007-09-12 15:28:52 följande:
    Ja, sa bara kort å gott..."nä, dom är faktiskt till lillasyster! Dom passar väl lika bra oavsett kön... typ!"jo, visst! svarade kassörskan lite smått generat
    Ja, jösses... Bra sagt, och roligt att hon ändå kanske kom på sig själv lite där eftersom hon blev lite generad!
  • miniGrynet
    Snorky skrev 2007-09-12 21:47:48 följande:
    hmm... nu verkar det ha stigit folk lite åt huvudet... vilket utrop!!! www.tradera.com/Retro_Molnoverall_Lindex_stor...
    SHIT!!

Snacka om att ta ut ett överpris!

Men när man såg den andra auktionen så... Den var ju uppe över 500 kr. Helt galet!!
  • miniGrynet
    zasata skrev 2007-09-12 22:19:15 följande:
    måste nästan lägga den som minnes grej för att se om den blir såld. i så fall kan man ju köpa och vara sälja :p
    Det fanns en länk här i tråden förut, nån dag sen. Kika tillbaka...
    Helt galet!
  • miniGrynet
    Squeezetoy skrev 2007-09-12 23:38:46 följande:
    Det står att köparen bjuder på frakten vid köp-nu... Tycker minsann att säljaren kan bjuda på frakten trots att det är bud som gäller nu för ojojoj vilken vinst hon gjort på den auktionen. Det är ju mer än dubbla inköpspriset ju. Jag hoppas verkligen att köparen tycker att det är värt det.
    Speciellt då det inte ens finns ett köp-nu-pris!

Men jag håller med dig, det är hutlöst pris!
    Samtidigt så kan man ju inte skylla det på annonsören, då det är ett utropspris på 1 kr. Inte som den andra, där utropspriset var 380 kr! Förvånad

Bara att gratta!
    Och så vet ju ni andra vad ni ska göra av overallen om ni ångrar er nån dag!
  • miniGrynet
    Snorky skrev 2007-09-13 07:56:41 följande:
    minigrynet: köp nu-priset försvinner när första personen lagt ett bud. Så det har antagligen funnits ett.
    Aha... trodde det fanns kvar då jag sett det på andra auktioner, även om det funnits bud.
    Men ok, då vet jag i alla fall.
  • miniGrynet

Håller med om storlekarna!

Fick ett par jeans till dottern, ifrån Lindex tjej-avdelning förut.
    Men dom kunde hon inte få på sig!! Trots att de var stl 68 och hon hade då 62 i annat.

Kollade då och jämförde med jeansen i samma storlek på kill-avdelningen, och det skiljde MASSOR!

Helt sjukt tycker jag, att tjejernas jeans ska sitta åt och vara smalare än killarnas, dom är ju BEBISAR!

Man blir lite galen faktiskt...

• miniGrynet
    Snorky skrev 2007-09-13 12:01:52 följande:
    det är  bara om man har ett reserverat pris eller vad det heter?? (man sätter utrop 1:- kanske men har reserverat sig för att sälja det för minst 100 Då finns köp nu-priset kvar tills auktionen kommit upp i det lägsta priset köparen vill ha. Men sen försvinner det.
    Aha! Tack, då vet jag mer om hur det fungerar!
    Är inte så hajj på Tradera ännu... håller på och lär mig.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)