• Anonym (SläppKuken)

Tråden för oss som slutat runka

Nu får det räcka! Jag är trött på att hasa omkring med en mjuk och sömnig balle i brallan. Och det är inte bara ballen som blir alldeles mosig av att runka. Man blir ju som risgrynsgröt i huvudet också. Som sagt: Nu är det slutrunkat!

Min nyvunna testosterondrivna energi ska jag använda till att:
    - Dra över min sjukt sexiga sambo oftare.
    - Träna mer.
    - Göra en massa andra livskvalitetsförbättrande saker.

Ser ni den goda cirkeln? Fler som hänger på? Vi kan stötta varandra här i tråden.

Se även:
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m24614768.html
    en.wikipedia.org/wiki/The_Contest

• Svar på tråden Tråden för oss som slutat runka
  • Tyavanin

haha den roligaste tråden jag sett! den lägger jag till i mina favoriter:D

• Missfallett

Nä sanna mina ord nu har dom runkat ihjäl sig på denna tråden.
    Nej förlåt ,menar huggigt halsen av frökenhöger var det ju.

• Anonym (SläppKuken)

Aaaaaah!

Det andra runkfria dygnet har börjat. Energin, klartänktheten och produktiviteten återvänder sakta. Underbart!

• Klabbebabbel

hahaha garvar ihjäl mig......låt oss veta hur länge det håller !

• Dorian Ertymexx

Anonym (SläppKuken) skrev 2007-09-06 14:44:26 följande:

SnoozeHelt rätt. Runkförbud är endast för den som tror att det finns utrymme för mer sexande med sin respektive.
    Vad tusan har det ena med det andra att göra? Litet som att sluta dricka för att man ska få plats med mer mat i magen... Helt olika saker!
  • LaTjej
    Anonym (SläppKuken) skrev 2007-09-07 07:39:03 följande:
    Aaaaaah!Det andra runkfria dygnet har börjat. Energin, klartänktheten och produktiviteten återvänder sakta. Underbart!
    haha härligt.
    * Kram *
  • Klabbebabbel

väntar du dig Nobelpriset eller ? fattar inte att det skulle vara så ädelt att INTE göra det.....

• LaTjej
    Klabbebabbel skrev 2007-09-07 10:56:05 följande:
    väntar du dig Nobelpriset eller ? fattar inte att det skulle vara så ädelt att INTE göra det.....
    Det är kanske en hyllning till alla antirunk trådar från ledsna flickvänner som tycker det är tabu att killen runkar?
    * Kram *
  • Anonym

Vissa killar kan inte komma 10 ggr om dan..han kanske VILL använda sina gånger på ett vad han tycker "bättre" sätt!
    JAG önskar verkilgen att min kille hade tänkt så här, så jag hade fått sex oftare som jag vill!!

O NÄÄÄÄÄÄ jag har inga proglem med att han runkar, jag har problem med att jag inte får så mycket sex som jag vill o att han bara pallar en gång per dag..typ..knappt..får han bestämma är det var tredeje eller varannan.

Grattis till din flickvän!=)

• Anonym (SläppKuken)

Klabbebabbel
    Ett lyckat resultat är belöning nog och jag lovar att berätta hur det går.

Dorian Erymexx
    Vilka saker är olika? Kan du lägga ut texten lite mer? Gärna utan analogier.

LandskronaTjej83
    "Hyllning" är kanske inte helt rätt ord, men inspirerad av dem är jag.

Anonym (11:30)
    Precis! Dessutom blir man sugnare ju fler dagar det går utan utlösning (upp till en viss gräns som säkert varierar) och vissa tjejer gillar känslan av att deras kille åtrår dem så att han nästan sprängs. ;)

Svar på tråden Tråden för oss som slutat runka