• Anonym (SläppKuken)

Tråden för oss som slutat runka

Nu får det räcka! Jag är trött på att hasa omkring med en mjuk och sömnig balle i brallan. Och det är inte bara ballen som blir alldeles mosig av att runka. Man blir ju som risgrynsgröt i huvudet också. Som sagt: Nu är det slutrunkat!

Min nyvunna testosterondrivna energi ska jag använda till att:
    - Dra över min sjukt sexiga sambo oftare.
    - Träna mer.
    - Göra en massa andra livskvalitetsförbättrande saker.

Ser ni den goda cirkeln? Fler som hänger på? Vi kan stötta varandra här i tråden.

Se även:
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m24614768.html
    en.wikipedia.org/wiki/The_Contest

• Svar på tråden Tråden för oss som slutat runka
  • Anonym (G)
    Klabbebabbel skrev 2007-09-10 09:27:40 följande:
    vad blir belöningen i himlen ? (funderar på om det kan vara värt det.......)Anonym (G) skrev 2007-09-10 09:05:44 följande:
    Det sitter hundra jungfrur och väntar på dig, klara att betjäna. Det du!
  • Klabbebabbel

now we are talking.......
    du menar att belöningen är densamma för sjävmordsbombare som att sluta runka ?
    Anonym (G) skrev 2007-09-10 11:35:03 följande:

Det sitter hundra jungfrur och väntar på dig, klara att betjäna. Det du!
  • Anonym (G)

Just det! Om du inte vill forsätta sluta runka, kan du börja utföra terrorattacker istället.

Klabbebabbel skrev 2007-09-10 11:37:52 följande:
    now we are talking.......du menar att belöningen är densamma för sjävmordsbombare som att sluta runka ? Anonym (G) skrev 2007-09-10 11:35:03 följande:
  • Anonym (SläppKuken)

Det finns politiskt inkorrekta / vetenskapligt tveksamma psykologer som hävdar att bristen på sex är en av nyckelfaktorerna som avgör vem som blir självmordsbombare.

psychologytoday.com/articles/pto-20070622-000002.xml

Å andra sidan är det INTE vad den här tråden handlar om. Brist på sex är inte problemet, utan problemet är att den sexuella energin slösas bort på runk. En ny tråd i Religion om sex och självmordsbombare kanske kan vara något?

• Klabbebabbel

min bestämda åsikt är att det ena (runka) inte behöver utesluta det andra (knulla sin flickvän,sambo, fru mm). Det förefaller ibland vara tanken på att killen har ett eget liv och ev i vissa stunder fantiserar om andra som stör många tjejer. kanske är det tjejers dåliga självförtroende som spökar ? Till dessa tjejer vill jag säga: släpp det, låt honom hålla på , det har inget med dig att göra !

MEN i en del fall(att döma av kommentarerna från tjejer härinne) verkar det som en del killar HELT föredrar att runka framför att idka samliv sin partner. Man måste då ställa sig frågan varför ?
    Är det bara killens "fel" att han föredrar att dra i snorren stället ? är det lathet, brist på attraktion till sin partner ?
    Det är en mycket intressant fråga som nog har en djupare förklaring än - "ja det är bara killen som är lat etc och om han bara slutade dra i sin snorre så är alla problem lösta".

Jag vet inte svaret men jag skulle gissa att bristande kommunikation i relationen från BÅDA är en del av det. Jag skulle vara mycket intresserad att höra vad ni andra anser ?

Är det så enkelt som TS anser, d v s om killar slutade runka så skulle allt vara frid och fröjd ?

• Mesangium

Om sexlusten inte räcker till både runk och sex med sambon kanske man som man kan passa på att äta KÖTT. Då får man en testosteronkick som ger sexlust.

Håll igång kuken och ge henne bara färska satser. Ät biff. =D

• Anonym (SläppKuken)

NokGroda

Risken finns att MER sexlust i mitt fall gör det o-möj-ligt att låta bli delfinvaxning, men för din skulle blir det McDonlad's till lunch idag. Önska mig lycka till.

• Mesangium

Anonym (SläppKuken) skrev 2007-09-11 08:15:52 följande:

NokGrodaRisken finns att MER sexlust i mitt fall gör det o-möj-ligt att låta bli delfinvaxning, men för din skulle blir det McDonlad's till lunch idag. Önska mig lycka till.
    Om det inte är för lite sexlust finns väl ingen anledning att sluta runka då? =)
  • Klabbebabbel

jobbar du på Scan eller svensk köttinformation ?

Mesangium skrev 2007-09-11 07:57:05 följande:
    Om sexlusten inte räcker till både runk och sex med sambon kanske man som man kan passa på att äta KÖTT. Då får man en testosteronkick som ger sexlust.Håll igång kuken och ge henne bara färska satser. Ät biff. =D
  • Mesangium
    Klabbebabbel skrev 2007-09-11 09:58:37 följande:
    jobbar du på Scan eller svensk köttinformation ?
    Nej, men jag läser saker och minns dem efteråt =)
Svar på tråden Tråden för oss som slutat runka