• MammasÄlsklingar

Tycker ni det e snyggt när tjejer rakar bort ögonbrynen sen målar dit ett par

Jag tycker det e AS fult .. snyggt om man fyller i dom lite .
    vad tycker ni andra ?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker ni det e snyggt när tjejer rakar bort ögonbrynen sen målar dit ett par
  • Lilla Pytte

Bättre man lär sig noppa brynen fint!!!

• Atamon

En del säger ju att det är för att de tycker det gör ont att noppa.. Andra att det går snabbare att raka, enklare..
    Men då vore det ju bättre att de gick till salong och lärde sig noppa ögonbrynen alternativt vaxade sina egna bryn snyggt.

Förr så såg man ju endast gamla tanter med blåmålade ögonbryn. De var ju tvungna att måla, eftersom de hade förlorat sina egna. Trodde inte min ögon när jag såg unga tjejer börja raka bort sina bryn... Risken är ju att de aldrig får tillbaka några bryn överhuvudtaget. Det kan ju bli så, med långvarig plockning, rakning och ålder.

Valkyriah skrev 2007-09-06 16:50:12 följande:
    Vet någon VARFÖR man gör det?Tror människan på allvar att det är fint eller kan det vara någon tvångstanke av något slag??Har verkligen svårt att förstå att man skulle göra så frivilligt....
  • TrailerTrash

SKABBIGT

Avstängds röv är snygg,den är inte byggd av plastikpadding..
  • Åsa

Tycker det ser väldigt märkligt ut, å andra sidan kan väl gångerna jag sett det sedan polska tjejer på sent sjuttiotal räknas på ena handens fingrar. Är detta verkligen något som är vanligt någonstans?

• Pepparrot

Jävligt onödigt, tycker jag.
    Som att raka av sig håret på skallen och sätta på en peruk ungefär!

• snillis

Men är det någon annan än fjortisar som gör det

• Valkyriah
    Åsa skrev 2007-09-06 20:06:33 följande:
    Tycker det ser väldigt märkligt ut, å andra sidan kan väl gångerna jag sett det sedan polska tjejer på sent sjuttiotal räknas på ena handens fingrar. Är detta verkligen något som är vanligt någonstans?
    Jodå har sett en hel del som gör så,överlag är det väl tjejer i yngre tonåren.
    Det ser ju inte det minsta naturligt ut heller... stackarna
    Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • LillaLulla

Eh, näe? Varför skulle man göra det? Se där, jag har återigen fått lära mig något nytt från effells rika kunskapskälla!

Svar på tråden Tycker ni det e snyggt när tjejer rakar bort ögonbrynen sen målar dit ett par