Inlägg från: Casper2004 |Visa alla inlägg
  • Casper2004

Min katt behöver gå upp i vikt...

någon som har tips på nåt som funkar?

• Svar på tråden Min katt behöver gå upp i vikt...
  • Casper2004

han äter royal canin outdoor och skin&care och lite kitten för det rekomenderade veterinären..kitten alltså!

• Casper2004

siister-vad var det för speciell mat du köpte?vilket märke?

• Casper2004

veterinären rekomenderade royals kitten och det får han oxå...ioch försig har det bara gått 1 ½ vecka sen skulle testa få honom upp i vikt en månad och har det inte blitt nåt så skulle jag komma tillbaka!

• Casper2004

okej men är inte pastan för djur som har dålig aptit?för min han katt han äter som en häst!

• Casper2004

okej för veterinären tyckte inte jag skulle blanda en massa olika märken på maten utan försöka hålla mig till royal!

• Casper2004

om han nu inte går upp nåt mer i vikt...vad kan det då vara för fel på honom?
    han har kanonfin päls och är pigg och glad!klara ögon och normal avföring och kiss!

• Casper2004

Murloc-jo gärna...hit me katten bara!hehe!Skrattande

• Casper2004

men eftersom han varit större så borde det väl vara nåt som är fel om han går ner i vikt?eller stämmer inte det?varför har han gått ner i vikt då?

• Casper2004

självklart kommer jag göra en grundlig undersökning på honom om det nu är så att han inte går upp nåt!är det mycke fett i katt tonfisk på burk?imorse när dom fick det så ratade han det!han vill helst ha pussi och sånt men det är ju bara vatten!

Svar på tråden Min katt behöver gå upp i vikt...