sara
ja jag är helt förstörd jag fattar noll alla frågor bara snurrar i huvet på mig jag vet inte vad jag känner mera..
jag har mailat henne frågat och bett henne skriva ett brev till mig istället, så att jag har nått att gå på,så att hon inte kommer och säger sedan hon inte sagt som hon sagt osv..
Dem skepar runt mig mellan olika gyn hela tiden..
Nej vi ska gå på utredning väntar fortf på tid, ringde i mars..
Hon sa jag skulle fåförtur innan sommaren pg min pco-s.
men det fick jag inte när ja ringde om tiden sa hon att ja får tid i höst, alltså runt nu dårå..
ja blir bara så besviken hur hon kan behandla mig såhär..
e det rätt om man anmäller henne, men då måste ja ha väldigt bra grunder för det, det är där det spricker, men ja ha kopia av min ena yournal och där fattas en sida av utdraget..
det är skumt tycker jag, jag ifrågasatte även när jag bodde på den andra orten hur min ypurnal kopia kan ha hamlat hos min granne, enligt henne fattade hon noll, hon sa brevet stog i hennes namn och det ville sjukhuset få att brevbäran gjort fel att grannen blev nyfiken och öppnat brevet och int vågat erkänna det.. det tror jag nog dock inte så mycket på, tror inte grannen skulle vågat det, har aldrig hänt innan..
ja blir så förbannad på dessa sjukhus hur vården är..
hon har ig inte rätt att fördömma att jag är steril pg jag har pco.s osv... hon har ju bara det att gå på, hon prata knapptmed mig, trots ja vill vara delaktig i allt dem ska göra...
hon tar en snabb genomgång, sen ändras det till nästa gång vi pratar, e s jäkla less på det där som hon sa att min sambo och jag passar inte ihop pg jag är snart 20 han snart 24år...
jag är född i slutet av åren och han början..
så det är lite sådär hallå liksom hur mkt skit får hon slänga på mig igenkligen???
Jag får ingen behandling alls liksom...
funderar på om det är lika bra att sätt upp oss på ifv lista..
då de kan ta enorm tid, men vet inte vilket vi ska välja...
och kostnader vi ska räkna med osv, vi får spåna mer på det..
5tycker du ja ska gå utredningen???
ursäkta fö de extrama långa inlägget