Ge sitt barn W.C som initialer (Läs TS)
Har hittat ett namn som vi verkligen gillar, dessvärre börjar det på W, och vårt efternamn börjar på C.
Kan man verkligen döpa sitt barn så de för initialerna WC?
Har hittat ett namn som vi verkligen gillar, dessvärre börjar det på W, och vårt efternamn börjar på C.
Kan man verkligen döpa sitt barn så de för initialerna WC?
Hatar att folk alltid ska upplysa om sådant man mått bättre av att aldrig fundera på!!
Döpte min tjej till Clara Gabriella och tycker det är supervackert, men nån jobbarkompis till mannen sa genast:
-Klarabella?? Efter kon i kalle anka då?
Jaha, och så är det det enda jag kan tänka på! Nu tre år senare ser jag det som en kul grej eftersom min son heter Petter och det finns en disneyfigur som heter det med. Men ändå.
Ta det namn du gillar och så får resten lösa sig. Och jag tror faktiskt inte att han kommer att bli mobbad.
min dotters initialer blir AS vilket vinte tänkte på när vi valde namn
Nja... Man gör ju lite som man tycker men personligen brukar jag ha sådant i åtanke. Jag skulle inte heller vilja döpa mitt barn till något med initialerna V.D. Kanske långsökt eftersom vd är engelska men ändå...
Usch, en kille som gick i min klass blev mobbad genom hela grundskolan för att han hade initialerna CP.
Nu tror jag att det har mycket med personlighet att göra också. Men jag skulle inte våga chansa efter de erfarenheter jag har.
Nää skulle inte jag göra.
Heheheh.. Min sons initialer är FL...
För övrigt tror jag inte det spelar så stor roll vad man har för initialer.. Vill barn retas o mobbas hittar de ngt ändå...
mina dötrrar initialer är SK o WK... eller med alla namn SMK o WMK
Våra kompisars dotters initialer e OB, men jag menar varför ska man tänka på det för. Har inte gjort det förns nu. Ja menar hur ofta använder man dom då.?
Vi diskuterade faktiskt ämnet initialer med mina föräldrar i helgen. Min mamma gifte sig till BB och får ofta kommentarer på det, så hon tyckte vi skulle tänka på det när vi väljer namn...
Haha har aldrig ens tänkt på det men när vi gifter oss får vår dotter WC som initialer...vad spelar det för roll...finns väl sånna som fått värre initialer än så i såfall