• övergiven pappa

eddie meduza

hur många lyssnar på Eddie och vilka låtar gillar ni?

• Svar på tråden eddie meduza
  • silenzer

jag och min syrra lyssnar..mest hon.

• Zimlis

Vinkar att det finns en till!! Både de seriösa och de snuskiga/perversa.. har hela samlingen "alla tiders fyllekalas" och där finns ju verkligen både bra och riktigt riktigt dåliga låtar (vissa kan man ju knappt kalla låtar)
    Finns även många bra och väldigt många kassa sketcher!!

• övergiven pappa

hurra, det finns ngn mer som gillar e m låtar, om man vill kan man gå in på you tube o kolla på det mest med em, han är som Bert "bävern# karlsson säger; sveriges mest underskattade artist!

• Roisin Dubh

"De tre vise männen och jungfru Maria? Nä, det var Herreys och Carola!"

*nostalgi*

♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦
  • övergiven pappa

ja ja allt är relatift, men kanske vi inte får lyssna på e m för redaktionen, det vore ju inte så konstigt, vad tycker ni man får gilla då??? kanske evert taube, jasså han kanske var rasist???

• Roisin Dubh
    övergiven pappa skrev 2007-09-11 01:30:52 följande:
    ja ja allt är relatift, men kanske vi inte får lyssna på e m för redaktionen, det vore ju inte så konstigt, vad tycker ni man får gilla då??? kanske evert taube, jasså han kanske var rasist???
    Vad menar du? Kan jag inte gilla Eddie Meduza för att jag ingår i redaktionen? Jag förstår inte ditt inlägg riktigt.
    ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦
  • övergiven pappa

svar till roisin, klart jag skojja, eddie meduza gillar väl alla såklart, vilken låt gillar du bäst själv???

• övergiven pappa

prinsessans; klart man e raggare de e ju livet, har kommit iland idag och har med mig massor av minnen från bla tyska o spanska hamnar, där spelade man just vår svenske vän eddie meduza, även i holland var han populär, kanske även i portugal , där vi mönstrade på i en hamn jag inte minns, kanske var det Gibraltar, jag minns en suddig krog, där jag träffa många svenska tjejer på väg hem!

• Merlottis

hahaha...mysigt

Kokkobom.....fasen va kul de är att planera sin 30-årsfest-Live musik blir de
  • A med A och R
    Merlottis skrev 2007-09-10 18:24:29 följande:
    Min mammas ex förresten
    Var Eddie din mammas ex? Skrattande
    Att städa medans barnen är små är som att skotta snö medans det snöar....
  • cartwright

nej nej han var min gamla kompis otrogne sexpartner men det vet ingen utom du !!!

• övergiven pappa

fy fan eddie meduza är världens bästa sångare efter elvis! så rocka loss !!!

Svar på tråden eddie meduza