• Tyavanin

hur ser dom perfekta brösten ut enligt dej?

haha jag undrar var ni har sett silikontuttar då.porrfilmer o i tidningar kanske?
    eller på små tjejer som gjort asstora tuttar.
    Jag har silikon och kan helt ärligt säga att man märker INGENTING förrän man ser stygnen.dom ser jättenaturliga ut.min kille visste inte om det och blev jätteförvånad är han kände stygnen..

• Tyavanin

"En bekant skaffade sig sådana. Det märks. Det är rätt tragiskt, jag brukade tycka att hon hade vackra ögon, och är verkligen inte bröstfixerad av mig; men sedan hon skaffade dem ser man knappt hennes ögon, bara två prickar som STIRRAR på en. Det är obehagligt! (Och då syftar jag på de kroniskt styva bröstvårtorna, alltså.) " jag tror dig!vissa gör alldeles för stora till deras kroppar. och ja..bröstvårtorna kan ha tendens till att vara styva för jämnan..=) Men jag kan ju bara säga utifrån vad jag själv har.och ALLA silikontuttar ser faktiskt inte fejk ut..;)

• Tyavanin
    Dorian Ertymexx skrev 2007-09-09 14:04:41 följande:
    Nej det är mycket möjligt, och det menade jag inte heller. Skälet till att jag själv helst undviker kvinnor med silikon är för att jag är emot den utseendefixering som driver kvinnor till sådant, speciellt då det knappast är tryggt eller säkert. Eller nyttigt, verkar det som.Men det är mitt personliga ställningstagande, och inget jag går i protestmarscher för, så att säga.
    jag förstår hur du tänker!många tjejer gör det innan de blivit "kvinnor" för att på ett eller annat sätt utmärka sig!och det är nästan tragiskt.att man måste förstora sina bröst för att utmärka sig och tro att folk "tycker om" mer.
    Det finns en del brudar som lever på sitt utseende och sina tuttar, typ playboybrudar, slitz, moore osv...inte många som har innanför pannbenet, delvis därför de "har sitt utseende" att spela på...där behövs ju ingen intelligens
  • Tyavanin

missade vad jag ville ha sagt...om  mina tankar blir för långa på tangenterna glömmer jag lätt vad det jag ville komma till var..=) (du får ursäkta jag har ju trots allt silikon )

Det finns ju även de som gör det som jag te.x som inte hade speciellt mycket iproportion till benen o rumpan.så med ett par storlekar störra bröst ser det faktiskt jävligt snyggt ut nu, för överkroppen passar ihop med underdelen så att säga=)

Svar på tråden hur ser dom perfekta brösten ut enligt dej?