• sinned

orolig... slog i tinning...!

Min älskling slog just i tinningen mot kanten på sängen när hon skulle ställa sig upp mot sängen. Hennes skyddshjälm åkte upp ¨på vägen. Jag har givetvis ringt sjukhuset och de var inte så oroliga, tyckte mest vi skulle hålla uppsikt, men jag tyckte de var lite luddiga med riskerna för ett sådant slag. Vet ni? Tösen mår bra, toppen i själva verket, men jag behöver lite stöd..;) Någon annan som varit med om samma sak?

• Svar på tråden orolig... slog i tinning...!
  • sinned

tack så mycket, har även han slagit sig i tinningen ? har alltid hört så hemska saker om just det, att det är jättefarligt...hmm.. vilken mesig mor jag är..hihi

• sinned

Ja, eller så lyssnar jag för mycket på de äldre som KAN allting..;) Skönt att höra att jag inte är ensam iaf. Usch, det värsta som finns är ju oron för ens barn!

• sinned

ok, jag de sa att jag skulle ge henne mat och ringa ifall hon kräktes upp det. =) Bananen gick ner och nu har hon just bajsat över hela golvet. ;)

• sinned

hatemachine: kallas pannband i butiken och ser ut som en sumohjälm i skumgummi. Har hjälpt alla gånger hon slagit i bakhuvudet och sidan, men ibland åker den upp. Borde var elastiska band som håller fast hjälmen. Ska nog sy om den faktiskt.

• sinned

millis är jag:usch så otäckt, men det är otroligt att de är så pass tåliga ändå! tack för alla fina svar. känns definitivt bättre nu!

Svar på tråden orolig... slog i tinning...!