Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
Tack murgrönan!
Pippil8: mina föräldrar träffar A minst varje vecka. att vi hade ju barnvakt några timmar efter bara några veckor. Han känner defenitivt igen dem o det funkar alltid bra
Tack murgrönan!
Pippil8: mina föräldrar träffar A minst varje vecka. att vi hade ju barnvakt några timmar efter bara några veckor. Han känner defenitivt igen dem o det funkar alltid bra
GRRRRRRRRRRRR!!!
Förresten: Min kille har blivit bjuden på Sverige - Nordirland här på Råsunda ikväll! Är så j-la avundsjuk. Mina föräldrar är här så jag o min syster ska gå ner till Råsunda (2 minuter härifrån De har satt iupp partytält etc. Jag är ju besatt av fotboll
ang bröllop eller fest med eller utan barn. jag o mina syskon var oxå m på massa fester. inte alltid så nice att se fulla vuxna. och det e ju det som e så bra när man ordnar själv. man får själv bestämma hur man vill ha det
Och på mitt bröllop vill jag ha massa alkohol och inga barn!
Jag var ju på ett bröllop 1 september. då tog jag inte med mig A. Jag ville festa!
och jag har fakrtiskt sån tur så jag tror faktiskt jag kan få barnvakt även på nyår. Fast då VILL jag ju vara med A!
Pippil8
Lycka till!!!!
Frill: Vi är inte alltd automatiskt överens utan får som ni, bestämma tillsammans vad som e ok
jag försöker att inte veta bäst men misslyckas ju ibland. men så fort M är hemma eller vi gör ngt ihop så har han huvudansvaret. Och M är faktiskt bäst på att lägga A. När han nattar honom somnar han alltid på 2 sekunder utan ett ljud. När jag lägger honom kan det bli lite gnäll.
de flesta har faktiskt beställt 3! men 2 går ju oxå bra!
Frill:
vi bestämmer oftast något bra gemensamt men sen (eftersom jag är mest med a) så märker jag kanske att ngt annat funkar jättebra då går jag ifrån de vi bestämt utan att säga till. inte så snällt...
Men M är faktiskt mer hysterisk o nojig än jag (oftast)
hej!!
Nu har jag fått beställning av:
pluttmor
frill
lillenlillen
sole
hellur
soffy
lillie74
pippil8
abc08
björklöv
swe
murgrönan
TH
zul
ginger6
jag ska ju ringa nu ihelgen. Abc08, Vivs, J79 mfl . ska ni m???
Jag vill oxå gå KURS hellur
Hoppas ni alla haft en underbar dag i det vackra vädret. O pluttmor: GRATTIS!!!!!!!!
Matbeställning till kvarnen:
pluttmor
frill
lillenlillen
sole
hellur
soffy
lillie74
pippil8
abc08
björklöv
swe
murgrönan
TH
zul
ginger6
J79
lillen: SHIT vad jobbigt!
Jag hade - eftersom jag inte kan vänta en sekund eller har ngt is i magen alls - säkert ringt min kille på en gång o frågat vem det var. eller så fort han kommit hem.