Inlägg från: bianca2 |Visa alla inlägg
  • bianca2

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Lillen: jag har oxå en "inte-gnällunge" för tillfället! tvärtom oftast superglad o sover bra. men jag lär väl få äta upp min aord, brukar vara så

Lillen igen: vad exakt går AW's metod ut på? (jag läser ju inga utvecklingsböcker eller så jag frågar ju alltid er)

själv har jag haft en härlig dag på stan m kompisar. köpt 30-årspesent. ska på fest i helgen!!!

KUL imorgon!!!

• bianca2

Lillen: Fattar att det e jobbigt för dig att sova. det e faktiskt sjukt skönt att a sover i eget rum - för då vaknar man bara när han gråter "på riktigt" och inte av alla småljud. i o för sig har vi ju dörrana på glänt så det händer ju att man vaknar till ibland ändå. de ggr vi har sovit borta (svärföräldrar) så har vi ju sovit i samma rum o det har varit rätt jobbigt tycker jag. nog en vanesak.
    ska läsa på hemsidan o sen förhöra dig på fredag

TROR att min kompis kört "sova hela natten". enligt henna var det 4 vidriga nätter men nu sover ungen hela nätterna.

Matningen går fortafrande bra för oss. A har ju världens aptit o älskar allt.

Murgrönan: har oxå sett både Kent o The Cure några gånger var. The Cure spelar inte förrän i februari så kanske kommer det ngt nytt men jag håller med dig - de gamla är ju bäst !!!

kram på er!

• bianca2

och förresten:

Lillen: LYCKA TILL imorgon! Håller tummarna.

Björklöv: SKÖNT för dig

• bianca2

Björklöv igen: har tänkt lite mer på det här m egentid. Tror det e superviktigt. själv simmar jag 2 ggr i veckan m min syster o det e såååååååååå skönt.
    jag har i och för sig varit borta massa kväller o även ett par nätter så det känns nu helt naturligt. och det e bra för a att få va m sin pappa.

• bianca2

Håller m sole: det var supertevligt idag menjag kommer inte riktigt heller ihåg vad den handlade om. så går det när man babblar för mycket

• bianca2

hej tjejer!

Hoppas att ni alla haft en lika underbar dag som jag m promenad i solen o kanelbullar

• bianca2

det här kanske låter smörigt men lillen o swe - jag tror ni blir snygga hur ni än klipper er!!!
    och jag håller m er andra - ni är bäst!!

• bianca2

hej!
    själv har jag haft en bra natt igen o a sov till 07 i ett sträck

Abc o ginger: jag följer m på barnvagnsbio!!

Swe: är det en sån ergo som pluttmor har? funderar på att sälja babybjörnen o köpa en sån innan vi drar till thailand i dec. är den bra?

själv kommer en kompis över o jag ska faktiskt göra lte nytta. hon har enhemtena i etik o det e ju det jag e bäst på.
    sen blir det babysim. Synd lillen att ni inte kommer. hoppas Inez kryar på sig. kram

• bianca2

swe o pluttmor: snällt! provar gärmna

sole mfl: JAG VILL JU OXÅ M PÅ BIO!!!

nu har vi babysimmat o ätit veggo-korv. snart blir det idol m chips

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6