swe- usch vad jobbigt, men jag tror verkligen att det är en fas! Stämmer ju med växaboken och med alvins beteende för ett par veckor sedan - här höll det i sig i knappt 2 v, sen var allt normalt igen... håller med m att man blir galen när de vaknar mycket på¨kvällen när man försöker somna!
Lider förresten med dig också
Bianka2 om jag inte redan skrivit det - vaken 2 timmar mitt i natten, usch! Och två nätter i rad - hur har de senaste nätterna varit då?
Alvin klappar inte händerna, men bankar dem i bordet när han sitter vid ett bord... bankar och ser överlycklig ut
Idag har jag tänkt att leka
hemmafru! Dvs städa och ha middagen klar när Dan kommer hem, haha...Eller alltså, vi äter inte så tidigt, men jag kan ju handla och förbereda iallafall. Det vanliga är att det ser ut som ett bombnedslag när han kommer och han eller jag går och handlar middag då. Vi städar tillsammans på helgen oftast. Så nu blir han nog överraskad!

Undrar om jag får till det med städningen? Om Alvin är på humör att roa sig själv alltså? Hittills har jag iaf hunnit lägga i en tvättmaskin och plocka ur diskmaskinen. Alltid något. Men jag ska dammsuga och städa toaletterna också tänkte jag. Det här känns roligt! (vad knäpp jag är - ser fram emot att städa) Men det är mest Dans min när han kommer hem jag ser fram emot.
Tror ni jag lyckas?
Sole, den där "the perfect wife" som du har i ditt galleri känns ändå rätt avlägsen om man säger så