Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
TH: Jag ska nog nöja mig med varmrätt och dessert. Brukar aldrig orka mer än så ändå!
Förresten så instämmer jag med Swe om att Barnadiset kanske är lite stojigt för våra småttingar? Och de får väl inte ut så mycket av ett bollhav mm när de är så små? Men jag går gärna dit i vår, när de närmar sig året!
Och grattis till Idas tand! Det var samma med Alvin när hans kom, först såg man den ena, sen kom den andra en dag senare.
Bianka: Ska kolla menyn och inboxa! Lovar!
Swe: Vad roligt att vara ute, men som sagt mindre roligt att Freddy var ledsen.
Angående mina Babymuffins så har jag bakat dem nu (det gick jättefort) och de blev goda! Men smakar väl mer som scones än muffins - det är ju bara banan i som sötningsmedel, och det gör inte att det blir muffinssött direkt. Men gott ändå på något sätt! Frill: Ja, varför baka åt plutten redan? Hmm. Mest för att det är kul. Men också för att han börjat intressera sig väldigt mycket för det jag äter, och jag fikar ju inte jättesällan direkt . Så då tänker jag att det är bättre att kunna erbjuda honom något nyttigt förklätt till sötsak än att han ska fortsätta attackera mina kanelbullar, typ. Och så är det ju roligt för de små att "äta själv". Majskrokarna är ju tex en hit. Det är ju bra att öva på att äta själv också kan jag tänka mig.
Men jag har full förståelse för att man vill vänta!
Sole: hoppas att du får det bra i Åre!
Jag kan tänka mig marsmammaträffar både en och tre gånger den här veckan... Hur ser veckan ut för alla?