Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
plutten och frill
håller med plutten, vi hörs imorgon bitti om vi hinner promenera eller inte beroende på sov och matklockan hos de små
plutten och frill
håller med plutten, vi hörs imorgon bitti om vi hinner promenera eller inte beroende på sov och matklockan hos de små
tack Anna för en jättetrevlig em!
och ni andra såklart!
åh vad mysigt, jag kommer swe!! (nu blev du allt förvånad va? )
Hellur
jag känner mig ocksp lite deppig till och från, tror man måste tillåta sig det ibland. Sen är det ju höst och det blir mörkare! E får ge dig en massage coh sen får du dricka varm choklad och läsa nåt mysigt
Björklöv
tycker det är skönt att du känner att du kan vara så ärlig med oss, alla är inte på topp jämt och ibland vill man bara "vara". Jättekul att se dig och Klara, vi får komma lite oftare till din sida av stan för träffar!
swe
ska kolla upp frissan och återkomma!
swe
usch och fy vad jobbigt! kan det inte vara nattskräck eller nåt sånt? har du pratat med BVC?
Lillen
JAG trodde iallafall på fullaste allvar att du hade chartrat buss .
Förresten - kör du AW-metoden nu?
V klappar också händerna och nu imorse skrattade han sig fördärvad över att jag hade hicka, kul att man kan roa dem iallafall
halloj!
även jag fick en släng av städbacillen idag och har tvätt och städat
sen hämtade jag ut min liberobox idag också!
Plutten
den där om hemmafruar tycker jag är så himla rolig, jag uppfyllaer varenda punkt
Th
barnadiset låter kul, får följa med nästa gång då jag är i Åre nästa vecka.
grattis till tanden!
halloj!
kikar in en snabbis efter en helg på landet som var jättetrevlig förutom att L råkade hälla kokande vatten över foten så nu har han värsta blåsan och kan inte få på varken strumpa eller skor. Ska dock till Närakuten ikväll och få det omplåstrat men det är inte för inte jag känner lite dåligt samvete att jag åker upp till Åre.
Jag höll dock humöret upp och drack mer vin än någonsin och ville itne alls lägga mig 02.30 när de andra var trötta, ibland förvånar man sig själv
hoppas ni alla får en supertrevlig vecka och vi kanske får se snö i Åre i veckan, det vore kul!