• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

här kommer det som är aktuellt för oss:

Hösten 2007 på barnbiblioteket

Babysång för barn 4-12 månader.
    Onsdagar ojämn vecka klockan 10.30.
    12/9, 26/9, 10/10, 24/10, 7/11, 21/11 och 5/12.
    Fredagar jämn vecka klockan 10.30.
    7/9, 21/9, 5/10, 1910, 1611, 30/11 och 14/12.
    Förhandsanmälan nödvändig!
    Telefon 508 30 830.

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole
    Björklöv
    vad trevligt för dig med en kväll på egen hand och skönt att det gick så bra!
    är nog nyttigt för alla parter

Lillen
    håller tummarna för er idag!

sovtider
    Nu är det andra dagen på raken V vaknar efter halv åtta på morgonen, hoppas det håller i sig! Dock har han vaknat helt förtvivlad 2 gånger inatt och allt har blivit jättebra så fort han fått nappen.

Plutten
    ska bli spännande att se hur det blir i Alvins rum sen, man blir ju jätteinspirerad ju!

Swe
    L tyckte det var e jättebra idé med databord i hallen!

Murgrönan
    här är det också lite kämpigt med maten, det tar en väldans tid innan han börjar äta, kniper som sjutton med munnen i början fast jag vet att han gillar det. sen ska han hålla mig i handen hela tiden vilket gör att även jag blir tokkladdig
    *Viktor född 2007-03-18*
  • Sole
    babysång på bibblan medis
    ska vi prova på fredag kanske?
    det är dålig tid egentligen, precis när V äter lunch men det går säkert ändå!
    *Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

swe
    du får komma hit och titta på smarta lösningar på vårt kök också

jag vill börja inreda Vs rum nu! Wallies blir det nog hos oss då det är helt nytapetserat och lite mysigt ska det ju vara på väggarna! även mysig belysning och myshörna såklart!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

swe
    på wallies står priset bredvid bilden!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

halloj!

teatern var jätetrevlig (fast fråga inte vad den handlade om, jag och Lilia snackade rätt mkt om annat också ) fast ajg är inte så jäteförtjust i kall soppa men går gärna igen!

Ginger
    stackars J, hoppas han blir frisk snart! Vill gärna se bilder på dina wallies!

PLuttmorsan
    det är väl inte sååå dyrt..eller? jag tycker också om mkt färg!!

TH
    kul med ny hårfärg, funderar på om jag ska byta bort min massage jag fick i födelsedaspresent o gå och klippa mig i någon frisyr istället!
    vad ska du ha för wallies?

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

Th
    såg i din blogg nu vilka du vill ha, tycker spontant att det var tjejfärger på dem.
    lägger senare upp i min blogg vilka jag vill ha

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole
    Lillen
    jag tänkte på samma sak!jag uppskattar er så otroligt mkt och känner mig glad när vi har setts, ni förgyller verkligen både mitt och Vs liv

Wallies ex på priser
    40 st bokstäver kostar 149,
    25 st gloe in the dark-stjärnor 149 kr,
    Stor väggdekoration med vännerna från Suzys Zoo på picnic. 11 st figurer i förpackningen. Picnicvänner mått ca 61cm x 66cm. 6 blandade moln mått ca 32cm x 20cm. 4 fjärilar mått ca 7.6cm x 10.2cm. 275 kr
    jag ska under dagen lägga in i min blogg de wallies jag funderar på!

zul
    välkommen hem!

Åh datorn krånglade igår så greys blev inte inspelat (var ute och åt middag med några kompisar, "Torunn-gänget" Swe och Hellur ) så nu måste jag vänta på reprisen!

plutten
    kul med ny blogg, den ligger under favoriter!

inatt vaknade V kl 22, 01 och 03 för han ville ha napp *suck* eller rättare sagt han somnade om direkt när han fick napp jag försökte vänt aut honom men det lät nästan som han försökte låta ledsen för att man skulle komma dit.. så svårt att ignorera och det håller mig vaken längre också...
    *Viktor född 2007-03-18*
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6