Inlägg från: Swenglish |Visa alla inlägg
  • Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Sole- hoppas ni får det bra i Åre!

Hellur- hoppas bröllopsmässan var lyckad!

Plutten- babymuffins låter gott! Såg att du ska klippa dig, var blir det nånstans`?

Jag var ute igår, på debaser! Är typ hundra år sedan jag var där, så det var roligt. F hade gråtit och skrikit om vartannat jätteläng, så det var mindre roligt...
    Usch vad tråkigt väder det är! Vad är det för träffar inplanerade i veckan? Jag tror inte vi följer med till barnadiset TH, det finns nåt liknande här i sickla och jag tycker det är för stojigt än sålänge.

• Swenglish

Jag kan lite närsomhelst i veckan!

Lillie- jobbigt med feber, kanske är det tänderna som du säger.

Frill- roligt med lyckad slottsweekend, jag vill också åka på sånt!

• Swenglish

Plutten- jaaa roligt! Vi kommer! Meddelar på morgonen tid och så! Jag äter vadsomhelst utom selleri!

ABC- Grattis Gurra på 6-månadersdagen!

Träff måndag hos pluttmor (skanstull) ca kl 12 (eller kom när ni vill)

Pluttmor
    Hellur

• Swenglish

Plutten- kan du inboxa alla millioner portkoder som behövs för att ta sig in i Fort Plutto?

• Swenglish

Tack för idag Plutto! Kom på att jag glömde ge dig pengar, du får det nästa gång!

TH- men det låter ju bra, och Högdalen är ju inte så långt härifrån heller! Kollade på deras hemsida och det verkade som deras cafedel ligger lite avskilt från lekdelen, och kafet såg stort och rymligt ut! Jag vet inte om jag kan än imorgon, för det var då det var sagt väl?

• Swenglish

Nu har jag bokat tid för klippning på fredag på Filosofie som Alexandra rekommenderade! Äntligen bort med mammatofsen!

• Swenglish

Tack för lunch- och shoppingsällskap pippil8- jag som skulle rensa vinterkläder, ja ja

Hellur- kommer imorgon! Inboxar du adress så kollar jag på enrio hur jag ska gå från tandläkaren i Hornstull?

Soffy- kul med en till som fått tänder både uppe och nere! Tursamt nog så har F inte bitit mig än dock! Ska bli kul att ses nästa fredag!

Emma- tack, det går tyvärr inte bättre... Tror vi ska flytta in honom i eget rum snart, då går det kanske bättre. Kämpar på med flaskan och ersättning, hoppas han tar det snart!

Lillie- det var en artikel om mammayoga i söndagens dn!

Frill- skänt med bättre natt! Jag kom inte heller in på Fl på förmiddagen.

• Swenglish

Bianca- nu har jag också inboxat! Blev hungrig fast jag ätit för inte så länge sen!

Pippi- känner mig rätt taggad att "fixa till" Freddys sovande efter er successtory!

Såg ni Äntligen hemma nyss, de fixade till ett barnrum i en klädkammare? Blev jätteinspirerad!

• Swenglish

Sole- härlig semester!

Pippi- härlig läggning!

Plutten- härligt rum!

Björklöv- ohärlig natt!

Måste rusa nu, tandläkare 10.30 så om det är nån som vill gå till Hellur med mig så är jag vid Hornstull ca 11. Sms:a!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6