Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
Lillen- jo sörru, planering är A och O när man är småbarnsmamma!
Lillen- jo sörru, planering är A och O när man är småbarnsmamma!
Fortfarande uppe, att jag inte går och lägger mig!
Plutten- Tack, vilken fin komplimang!! J tyckte det var fint!
ABC- lider med er!
Här är det också dåligt med sömnen. F somnade helt själv i sängen igår utan att vi behövde gå in en endaste gång, men från ca 1-tiden vaknade han kanske 3-4 gånger och fick ammas till sömns (jag är så trött att jag inte orkar försöka ens en gång.) Vid 6 tog mormor och morfar honom (vi är hos dem just nu) och vid 7 gick J upp och jag fick sova till 9, hurra! Jag tror vi får ta några hemska nätter på höstlovet när J är hemma också. Men måste man verkligen köra skrik-metod, finns det inget bättre? JAg tror inte alls han han är hungrig när han vaknar, för han snuttar bara lite, somnar, men blir arg när jag tar ut bröstet... Dagtid är han också svårsövd, nyss när jag lade ner honom i vagnen skrek han en lång stund medan jag gick en promenad ute innan han somnade. Suck. Vad hände med min lättsövda bebis? Som tur är är han glad och nöjd när han är vaken. Sorry, det blev långt!
Zul- frisyren gick på 450 pix. Ska slinga mig på fredag, vet inte vad det kostar.
Hallå!
Bara en snabbis, svärföräldrarna är här fortfarande!
Plutten- ajaj armen! Hoppas barret blev fint! Jättefint rum! De där kuddarna såg jag också ser precis ut som 10-gruppens!
ABC- hoppas hoppas du får sova
Sole- jag dör vad gulligt, måste skaffa spegel till F! Hoppas din syrra är ok.
Vivs- lycka till på ögonkontroll!
TH- jättebra, hade inte alls tänkt på detdär med kontanter! Snälla påminn igen på fredag!
Zul- hoppas det blev fint i håret!
Lillie och Pippi- hoppas era små kryar på sig snart!
Pippi- jag vet inte om han är mammig, nåt är på gång iallfall. Igår och idag har han gallskrikit när han skulle sova på efetrmiddagen i vagnen. Igår somnade han efter en kort stund och idag tog jag upp honom och han somnade i ergon på två sekunder.
Det var nog mer jag ville säga/kommentera, men kommer inte ihåg vad.
Jag vill ses snart! Kan imorgon efter lunch om nån vill fika nånstans?
Träff imorgon: Jag kan typ ett-halvtvå-tiden. Bestäm plats ni, så kommer vi!
Zul- du är inte sjåpig, utan normal! Däremot kommer A klara sig utmärkt i sin fars sällskap såklart, det är du som får lida!
Plutten- så tragiskt! Förstår att du är uppskakad!
jag sticker rätt snart, kan inte nån vänlig själ sms:a var och när ni träffas? Thanks!
Sickla halv två? Dieselvarkstaden? Hinner inte se svar, men meddela vad ni bestämmer!
Hej, f'låt att jag hoppade av sådär i sista sekund, en kompis behövde muntras upp! hoppas ni hade mysigt i björns trädgård!
Hoppas alla sjuklingar kryar på sig snart!
nu ska jag kolla in pluttens frisyr!
Sole- stackars V! Ring sjukvårdsupplysningen kanske om du är orolig! De kan bli uttorkade snabbt har jag hört.
Frill o ABC- åh vad roligt med Liljevachs, det var länge sen!
Hellur- jag kan nog imorgon!
Träff onsdag em:
Hellur
Swe