Inlägg från: bianca2 |Visa alla inlägg
  • bianca2

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

coolt att börja m välling!!!! ska börja om nån vecka eller två!

• bianca2

nej 3 dar e ju ingenting men august blir halvåret den 27e!

• bianca2

själv har August inte sovit bra (för att vara han). Han vaknade först 00.30 och sen 04.00. sen somnade han om till 07.30 var vaken en halvtimme o sov med mig till 10.00. kanske helt ok men jag är ju van att han sover 20 -05 utan att vakna, äter lite o somnar sedan om... kanske för att han e lite förkyld?
    Björklöv -jag ska iväg o träffa lite kompisar. plus att vi har precis vaknat så det tar säkert nån timme innan vi blir klara - när hade ni tänkt att promenera?

• bianca2

och jag e på väg nu - får bli en annan dag

• bianca2

hej tjejer!
    Hoppas ni alla haft en underbar dag! Själv har promenerad i sooooolen o fikat! O tänk - imorgon är det fredag! hurra! jag ska faktiskt på 30-års fest! kul!!!
    kram

• bianca2

grattis ida

Buhu: A vaknade 02 och 05 inatt. jag ammade vid 02 men vid 05 tog det en timme att få hoom somna om... o i vanliga fall brukar vi kunna ligga i sängen till 11 men nu ville han gå upp vid 9. hoppas han börjar sova som förr igen! Då kunde han sova 20-07 utan att vakna...

• bianca2

Th: FIIIIIIIIIIIIIIIIN tårta
    sole: A äter oxå mindre än vanligt. ngn sa att det tillhörde 26- veckors fasen.
    emma: jag o A går aldrig upp ur sängen före 10.00. han e ju alltid vaken mellan 7-8 m min kille men sen somnar han om m mig i dubbelsängen (annars sover han i sin egen säng). ikväll har han redan vaknat en gång (för 10 min sen). det tog bara en superkort sekund att få honom somna om men ändå... ser fram mot en rolig natt (phu)
    Träff torsdag:
    Hellur
    sole
    bianca2

• bianca2

Förresten - jag ska åka till BERLIN m några tjejkompisar 8-11 novemer. ska bli så himla kul. 3 nätter utan min lilla älskling - kommer sakna honom så!!!

• bianca2

sole: jobbigt. hoppas ni får kul ikväll ändå.
    a vaknade runt halv två men somnade snabbt om, vaknade sen vid fem o var vaken (m pappa) en timme. sov sen till halv åtta. inte bra men lite bättre. han sover nu på mig - helt slut...
    ag ska försöka sluta mata på natten men vad räknas som natt? jag matade inte vad halv 2 men min kille matade runt halv sex, då hade han inte ätit sen 19 igår. ska man kunna hoppa att mata då oxå?

snart kommer min syrra hit. killen e o hjälper en kompis att flytta. ikväll e det 30 års fest!!!!!!!!

• bianca2

Ja, det låter bra. drömmen vore ju att han somnade 20 och sov till 07 - var uppe m sin pappa, äter lite o sen somnar om med mig igen

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6