Hellur: jobbigt med tidiga morgnar, jag tror de har sina faser allihop... Vad skönt att dopet gick bra!
Alvin är inne i en jättebra fas, i går sov han två 1,5 h-pass plus ett 1 h-pass på dagen. Sedan somnade han för natten kl 19.10 (då gick jag ut och bowlade och drack öl med tjejerna, kul kväll men segt idag!) och sov utan minsta avbrott till 03! Dvs 8 timmar! Då åt han och somnade om till kl 06 då Dan gick upp (jag fick sovmorgon pga min utekväll igår...). Och han är inte sjuk eller så, jätteglad och pigg när han är vaken - hoppas det fortsätter såhär!!
Idag har vi rensat ur det rum som ska bli Alvins, så himla mycket skit man samlar på sig att det är inte klokt,,, har varit nere i grovsoprummet och källarförrådet typ 10 gånger! Nu är det rent och fint i rummet, nästa helg ska vi måla väggarna. Funderar på ljusgrönt... några tankar om det?
Ska även "renovera" ett gammalt barnbord + stolar som Irma har haft. Det är ganska slitet i färgen, men lite sandpapper + ny färg så blir det som nytt!