Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
Tack Sole för trevlig fika! Och Plutten för blixtpromenad, hoppas du hade trevligt med din syrra! ABC, synd att vi missade varandra, det får bli nästa gång!
Tack Sole för trevlig fika! Och Plutten för blixtpromenad, hoppas du hade trevligt med din syrra! ABC, synd att vi missade varandra, det får bli nästa gång!
Hellur- vad jobbigt med öroninflammation, hoppas det blir bättre snabbt med antibiotikan!
Supergod kaka kommer här
www. familjeliv.se/Forum-5-72/m9292296.html
Åh jobbig natt inatt, F vaknade typ hela tiden och gnällde och var svår att söva om. Ammade hela tiden kändes det som för att få honom att somna om. Hoppas han sover bättre inatt!
Grattis Alvin och Freddy på 6-månadersdagen!
bianca- de behöver ju mindre och mindre sömn också, F brukade sova till 9 minst men det är ett minne blott... Kul med berlin! bodde där när jag var 12-15 år!
Ja grattis stora Ida! :)
Hej i regnet!
Hellur- roligt att dopet blev lyckat!
Plutten- härligt att A sover så bra, det är dig väl förunnat efter helanattenamningarna i somras!
F sover sådär tycker jag, vill äta 1-2 gånger men vaknar ofta till och gnyr och lugnar sig när han fått nappen, jobbigt!
Frill- kan ej imorgon, men kanske sångstund i Bleckan på tisdag men efterföljande lunch?
hellur o Frill- hoppas era killar blir bra snart!
Träffas kvart över 10 vid Ringen imorgon? (sångstund i Bleckan och efterföljande lunch)
Swe
Otur med McDålig Frill! (där fick jag visst till det )
Ja liiite orättvist att Ida ska ha så många namnsdagar!
Vivs- grattis till huset! Nästa storträff os dig?
Hittade er på facebook zul, sole och bianca
Grattis på födelsedagen Lillen!
Hellur- osis! Krya på dig!
Sole- hoppas du får sova en stund! Vi ringer dig sen!
Bianca- det var konstigt? Jag "requestade" dig, funkar det inte bara att säga ok till det?
Grattis Viktor 6 månader!