• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Zul
    ringde faktist henne och frågade ifall hon träffat dig men hon hade varit på utbildning

Här har vi en bebis som inte alls äter lika mkt som förut och vägrar både gröt och burkmat andra dagen på raken, nu är det bara ersättning som duger. dessutom har han knappt ätit nåt ikväll, undrar ifal han kommer vakna inatt och vilja äta då?

en annan rolig grej hände idag;
    jag ställde honom på golvet och höll i händerna och då började han gå framåt! Är det fortfarande reflexer tror ni? Reflexerna var väl att de drog upp fötterna men han gick framåt! Känns på tok för tidigt för sånt!!

Emma
    V sover till mellan 5-6 första passet och är vi snabba med att ge mat somnar han om till ca 8. är klockan efter halv sju somnar han inte om

Träff torsdag:
    Hellur
    sole
    *Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

usch och fy vilken jobbig natt! vet inte hur många gånger jag ha varit uppe och stoppat i napp etc.
    Hade hoppats på en bra natt då vi ska på bröllop ikväll...*suck*

bianca
    kul med tjejhelg! jag ska ha det i början på oktober men på sånt oglamoröst ställe som mitt land

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

hej alla!
    det gick så bra när han sov hos farmor och farfar, somnade vid 20 och sov till 06 då han fick mat och somnade om till 09! Vi hade det jättetrevligt men smet rätt snart efter middagen (då vi inte kände fler än brudparet) och gick ner till Grand och drack drinkar i baren istället. Sen i söndags var vi och åt frukost på Café Rival och shoppade lite i Täby C innan vi hämtade V.

Plutten
    jag tycket det låter fint med grönt!

Hellur
    kul att dopet gick bra, du får lägga ut bilder sen!

Träffar

Måndag (em?)
    Sole
    Frill

Tisdag (sångstund i Bleckan kl 11 med efterföljande lunch)
    Swe
    Sole

Torsdag (em?)
    Hellur
    Sole

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

förresten
    är det några av er vars barn fått tänder som borstar dem?
    Tydligen ska man göra det (källa Folktandvården) med tandborste och barntandkräm med flour morgon och kväll

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

ja vart ska vi ses?
    vad sägs om kl 13?

Träff Måndag (em?)
    Sole
    Frill
    Hellur (ev)
    bianca2 (ev)

hellur, det går bra att han är förkyld, de behöver ju inte dela leksaker
    *Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

jag tänkte ta en promenad runt Årstaviken vid 13-tiden, nån som vill hänga på?

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

frill
    jag är flexibel med både tid och plats, så bestäm du!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

frill
    det blir bra!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

Frill
    tack för trevlig promenad!

Träffas kvart över 10 vid Ringen imorgon? (sångstund i Bleckan och efterföljande lunch)
    Swe
    sole

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

Plutten
    trodde nästan jag inte fick följa med ....

*Viktor född 2007-03-18*
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6