• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

hej tjejer!

min syster är hemma från jobbet idag så jag ska träffa henne istället.
    hoppas vi kan få ihop en träff nästa vecka!

kram

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole
    Murgrönan
    välkommen hem!
    Hellur
    hoppas du blir frisk snart det var ju  länge sedan vi sågs!!

var hos läkaren på morgonen och fick bpde allergi-nässpray(Swe en sån där som de skriver ut för nässpraysberoende fast med kortison!!) samt tabletter. är så sjukt täppt och näsan bara rinner och jag nyser hela tiden, (snor)jobbigt! ha ha visst är jag fyndig!

ikväll åker vi ut till landet coh L är ledig imorgon då jag fyller år! Skönt med långhelg på landet och hoppas det fina vädret håller i sig!
    *Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

swe och co
    hur var Skrapan?
    ringde er för att se ifall ni var kvar, men inget svar så jag ska försöka få lillkillen att sova lite så jag får vila, är så himla trött av allergin idag

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole
    Träff tisdag kl 13 (jepp jag har inget liv förutom att träffa er på dagarna )
    sole
    *Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

jag och Viktor har blivit uppbjudna till Åre för jag har en kompis som bor där.
    Vad tror ni om att resa på tåg själva? Funderar på vad man ska ta med sig för att minimera packningen...
    Tror i inte att nattåg skulle vara det bästa? Man slipper byta och han kan sova i vagnen...

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole
    Hellur
    nä inte i vinter utan i oktober, inte så mkt att vara avundsjuk på men det är ju himla fint där på hösten också!

Murgrönan
    V får gröt (1 portion) kl 17 och sen välling ca 20. Vi började med hel flaska välling direkt och det gick bra! Det är ju rätt likt gröten och vi valde samma märke som han får gröt.
    *Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

ha ha kul att fler inte har ett liv utanför Fl-morsorna! (ingen tog bort min extrarubrik )

Swe
    ok den jag fick av dig var också kortison? då har jag två!! *moha ha ha*
    Närå jag har hållt mig till den och täppt som tusan, så himla jobbigt!

Björklöv
    V älskar också majskrokarna!

Nu sover V och senare ska vi hämta pappa och åka ut till landet.
    Imorgon hoppas jag på födelsedagsfrukost och sovmorgon

hoppas ni alla får en jättehärlig helg!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

hej tjejer!

tack för alla grattis!
    har inte hunnit läsa igenom tråden men var det nån som ville ses på tisdag?

Dreamer23
    välkommen hit!

Lillen
    V gillar inte heller välling! Vi har Nestles milda havrevälling men den är ju typ samma som gröt (som han älskar) men bara en annan konsistens...
    Vi tänkte pausa med välling ett tag så får han ersättning som sista mål och gröt vd 17 som vanligt.
     Precis som Ida så har V matvägrat till och från, mest burkmat och gröt men sen helt plötsligt går det bra! Märker att ahn gillar sånt med tomat i (spagetti o köttfärssås, biff stroganoff etc). All fruktpure går så klart i!!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole
    Pluttmor
    ha ha han sjöng faktiskt "en enkel tulipan" för mig på morgonen, lita falskt ioförsig men ändå!
    Förresten, gud vad du är huslig! Jag har inte lagat en enda maträtt till Viktor.

Haft en jättetrevlig födelsedag (och helg!) fick massage i present av L så tipsa om bra massageställen!! På kvällen åt vi middag med några vänner som var över.
    Ha räven varit duktiga och tagit upp båten + eldat massa ris av träd som vi har tagit ner. Allt sånt där blir ju enorma projekt med en liten en.
    Nåja vi var så duktiga att vi glömde hälften på landet så imorse åkte jag tur och retur dit, var hemma vid 11.

Träff imorgon
    jag är sugen på att se Skrapan , den öppnade ju i torsdags så vad sägs om fika där kl 13?
    Träff Tisdag:
    Hellur
    Sole
    Frill
    bianca2
    ABC08
    *Viktor född 2007-03-18*
  • Sole
    UTEKVÄLL
    Såhär är ställningen nu, det är fortfarande några som inte skrivit in men det är klar majoritet som vill ha den 26e. Ska vi inte försöka boka snart?

13 st för den 26e, 8 st för den 13e

Plutten 26
    Sole 26
    Ginger6 13
    Murgrönan
    Hellur 13, 26
    bianca2 13,26
    Swe 13, 26
    J79
    Lillie74 26
    ABC08 13,26
    Zul 13