• Anonym

Vad köpa till sambo för att visa uppskattning?

La det härunder för min sambo är ofta in på FL och läser trådar, vill inte att han ska veta om att jag planerar nåt för honom.

I alla fall så har vi under en längre tid inte haft det alltför bra, men jag älskar honom otroligt mkt ändå. På något sätt så vill jag visa uppskattning för att han har ställt upp väldigt mycket på sista tiden. Kan bara inte komma på nåt bra! Hjälp mig!

• Svar på tråden Vad köpa till sambo för att visa uppskattning?
  • Anonym

I vilken prisnivå hade du tänkt dig?

• Anonym (Man)

Ge honom en rejäl omgång i sängen, det slår ALLA presenter.
    Det hade jag gillat bättre än något köpt

• Anonym

Nja, vet inte riktigt! Tyvärr har vi inte alltför gott om pengar just nu, men kanske max 400kr.

• Anonym

(Man) Det har varit himla trevligt, var över en månad sen sen sist. Himla trist! Men jag kan tyvärr inte ha sex just nu... (fast jag vet att det är vad han önskar sig mest av allt just nu)

• TigerLily

Ett lyxigt fotbad kanske? Finns ju ganska "billiga" för runt 6-800:-...
    Om du nu inte ska ge han en omgång i sängen som (man) här ovan skrev
    Men det ena behöver inte utesluta det andra...

• Anonym

Tigerlily: Har redan ett fotbad hemma...

• Anonym

Köp hem en flaska mousserat vin (chapel Hill är supergod!) lite godsaker och överraska honom med en mysig kväll... Ge honom ett par biobiljetter så att ni även har något skoj att se fram emot...

Även om du inte kan ha sex så kan man ha det väldigt skönt tillsammans... Och DET skulle väl vara fint att ge honom..

• Miasol

har ni barn ? Skaffa barnvakt och gå ut på en mysig middag tillsammans bara du och han

• TigerLily
    Anonym skrev 2007-09-10 12:27:24 följande:
    Nja, vet inte riktigt! Tyvärr har vi inte alltför gott om pengar just nu, men kanske max 400kr.
    mm, på Lush säljer de superläckra massagebitar som ser ut å luktar som choklad å mint..
    Så kan du ta på dig nått fint, lägga ut en handuk på sängen, sätta på skön musik och tända ljus...å ge honom en riktig helmassage!! Å sen kanske en god middag som du lagat.
  • SanJon
    Du kan ju alltid köpa hem massageoljor och strö ut rosen blad på sängen...  sen så får en han en lång o härlig ryggmassage. Det brukar min sambo älska!Flört
  • Anonym

Det där med massagen var ju faktistk en bra idé! Den ska jag nog anamma.

• Anonym

MIasol: Jo vi har barn. Två "vildbattingar" Vår energi är oftast slut när de har lagt sig, tyvärr!
    Sen har vi inte tillgång till så mycket barnvaktande heller..

• Kjell2

Saker jag fått i present av min fru som gjort mig glad:
    - Böcker om mitt specialintresse
    - Saker till min hobby
    - DVD-film jag drömt om
    - Ett ex av min favorittidning och en stund i lugn och ro att läsa den
    - När hon fixar min favorit middag med ett gott vin som vi sen kan avnjuta tillsammans i lugn och ro

Jag skulle inte uppskatta ett fotbad överdrivet mycket. En flaska bubbel med tillbehör är iofs trevlig men blir mer present till oss båda.

/Kjell

• Anonym (Man)

Även om du inte kan ha sex så kan du ge honom en rejäl avsugning och det LOVAR jag uppskattas, kostar dessutom ingenting

• Anonym

Man: Jag måste ju upplevas som världens tråkigaste sambo, MEN jag kan INTE ha sex eller ge honom en avsugning heller. Detaljer på varför orkar jag inte gå in på just nu!

• Anonym

Kjell: Tack för ideér, men..
    * Böcker läser han inte, även om det handlar om ett intresse.
    * Möjligtvis han läser en instruktionsbok om det handlar om hans arbete.
    * Saker till hobby, nja, vi har motorcyklar, skotrar, ja motorer överhuvudtaget som hobby och det är rätt dyrt! har inte råd med det just nu!
    * Så vitt jag vet så finns det ingen DVD-film han drömmer om..
    * Tidning, hmm, ja det enda han läser är Kalle Anka.
    * Middag skulle jag göra, men får ta det vid något senare tillfäller då vi har barnvakt.

• Kjell2

TS:
    Det viktiga är att du hittar något HAN vill ha och blir glad över. Inte det du eller jag skulle bli glad över. En prenumeration på Kalle Anka kanske han skulle bli glad över. Det finns också fina samlingsböcker om KA, kosta nog kring 400 kr.

Det måste finnas billiga skoter och MC prylar. Skoterfilmer, MC-handskar, verktyg, någon kul dekortation. Gå till en MC eller skoteraffär och titta runt och se vad du kan få för 400 kr.

/Kjell

Svar på tråden Vad köpa till sambo för att visa uppskattning?