Inlägg från: Ällvira |Visa alla inlägg
  • Ällvira

Flyttar till Västerhaninge - närmsta MVC?

Du får gå på Handens Mvc tel 08-606 12 99 (teltid 10-11).

• Ällvira

Nä, det tror jag inte. Kolla vardguiden.se. Jag går där och jag tycker att de är bra. Har en bra bm. Det finns mammavattengympa i samma byggnad (Handens Närsjukhus) som man kan gå på varje onsdag.

• Ällvira
    Pumpalot skrev 2007-09-11 11:50:56 följande:
    vad kostar vattengympan?
    Vattengympan kostar 70 kronor (sjukgymnastbesök) och det går på frikortet om du har ett. Har uppfattat det så att det är en sjukgymnast som håller i vattengympan varannan gång och varannan gång är det en bm från mvc som håller i det. Jätteskönt är det iaf

Jag flyttade till Västerhaninge för ett drygt år sedan utan att ha någon anknytning hit alls, men jag trivs toppen här. Lite lantkänsla; mkt skog, hästar, kossor o en kyrka mitt i byn.
  • Ällvira
    pikequeen skrev 2007-09-13 10:22:48 följande:
    Du får välja vilken mvc du vill. Blev väldigt dåligt bemött på mvc i haninge, ont om tider och väldigt otreviga, som är närmast, så vi valde MVC i farsta centrum i stället. detta var dock 02.
    Trist att du fick så dåligt bemötande. Så har jag inte allt upplevt det nu. Jag går hos en bm som heter Hanna och när hon var på semester fick jag en annan som var jättebra. Det har inte varit något problem att få tider heller.
Svar på tråden Flyttar till Västerhaninge - närmsta MVC?