• Pumpalicious

Flyttar till Västerhaninge - närmsta MVC?

Flyttar snart till Västerhaninge och måste byta MVC - vart ska jag vända mig?

• Svar på tråden Flyttar till Västerhaninge - närmsta MVC?
  • Pumpalicious
    Ällvira skrev 2007-09-11 10:14:26 följande:
    Du får gå på Handens Mvc tel 08-606 12 99 (teltid 10-11).
    har dom hemsida?
  • Ällvira

Nä, det tror jag inte. Kolla vardguiden.se. Jag går där och jag tycker att de är bra. Har en bra bm. Det finns mammavattengympa i samma byggnad (Handens Närsjukhus) som man kan gå på varje onsdag.

• Pumpalicious

Tack för hjälpen. Har bokat tid nu, fick komma till någon som heter Eivor - erfarenheter?

• Mogika

Jag bor oxå i Västerhaninge och går på handens mvc, är jätte nöjd!
    Har dock inte träffat Eivor..

Vi ska bli mamma och pappa!
  • Pumpalicious

vad kostar vattengympan?

• Pumpalicious
    Mogika skrev 2007-09-11 10:38:14 följande:
    Jag bor oxå i Västerhaninge och går på handens mvc, är jätte nöjd! Har dock inte träffat Eivor..
    kul med någon som bor i VH. Vi har köpt lägehet på Åkervägen i Ribby - hur är det området? Så himla svårt att flytta till ny ort utan att veta något
  • uniMog

Eivor är jättebra om än lite virrig Hade henne senaste graviditeten.

Åkervägen, då kommer ni ha jättenära till 2 dagis som båda är helt ok. Hoppas ni får plats!

What do they need such good eyesight for anyway?
  • Pumpalicious
    Pejgan skrev 2007-09-11 11:53:28 följande:
    Eivor är jättebra om än lite virrig Hade henne senaste graviditeten. Åkervägen, då kommer ni ha jättenära till 2 dagis som båda är helt ok. Hoppas ni får plats!
    Vad bra att hon är bra, och tur med dagisen.. Jag vill gärna ha barnet på föräldrakooperativ, hur ser tillgången ut med sånt?
  • uniMog
    Pumpalot skrev 2007-09-11 11:54:55 följande:
    Vad bra att hon är bra, och tur med dagisen.. Jag vill gärna ha barnet på föräldrakooperativ, hur ser tillgången ut med sånt?
    Har ingen jättekoll... det finns ett i Tungelsta men där är jättesvårt att få plats. Sen finns det en del dagmammor (bland annan den jag går hos) men i övrigt har jag ingen koll alls.
    What do they need such good eyesight for anyway?
Svar på tråden Flyttar till Västerhaninge - närmsta MVC?