Inlägg från: pulmones |Visa alla inlägg
  • pulmones

Flyttar till Västerhaninge - närmsta MVC?

Pumpalot skrev 2007-09-11 10:30:43 följande:
    Tack för hjälpen. Har bokat tid nu, fick komma till någon som heter Eivor - erfarenheter?
    Jag har haft henne till 2 graviditeter . Hon är oppen! lite stel och typ ingen humor men hon är snorduktig och kommer hålla bra koll på dig. Du kommer bli tagen på allvar iaf

Nu har jag Hanna, verkar toppen hon med
    Det finns lika många olika åsikter som det finns människor!
  • pulmones
    Pumpalot skrev 2007-09-11 11:51:34 följande:
    kul med någon som bor i VH. Vi har köpt lägehet på Åkervägen i Ribby - hur är det området? Så himla svårt att flytta till ny ort utan att veta något
    . jag bor typ mitt emot !
  • pulmones
    Pejgan skrev 2007-09-11 12:19:30 följande:
    stel och ingen humör var en bra beskrivning Jag tror hon försökte sig på några skämt sista gångerna vi träffades men det är svårt att säga Otroligt omtänksam är hon iaf!
    hon KAN skämta om hon anstränger sig ordentligt men hon garvar i knappt 1 sekund efter och harklar sig fort.

visst är hon omtänksam! . hon skickade en till läkaren såfort man gnällde om något .
  • pulmones
    Pumpalot skrev 2007-09-11 12:25:40 följande:
    Hon kommer förmodligen inte komma bra överens med min engelskman till man då.. som sällan är seriös och skämtar om allt.Men skönt med någon som tar en på allvar, ändå jag som ska träffa henne mest.
    . Hon är trevlig men hon förstår väl inte skämt direkt....eller uppskattar dom inte så mycke. Hon är rätt seriös och allvarlig. Hon bryr sig till 100 % om er och kommer ta hand om er väl. Misstänker hon knas så skickar hon en vidare direkt, kommer inte bara "det är säkert ingen fara, vi får se" utan hon tar tag i saker och lyssnar bra på en.
  • pulmones
    Mogika skrev 2007-09-11 12:21:32 följande:
    Jag har oxå Hanna nu, hade Inger innan men fick byta.. Tycker Hanna är toppen!
    Hon verkar också ta en på allvar. Hon tittade länge tyst på mig och sa:" hmmmm?, vad ska vi göra med dig då?"
  • pulmones
    Mogika skrev 2007-09-11 12:31:29 följande:
    Jo men det gör hon!hahaha okej.. Vad kom ni fram till då?
    Jag har barn ganska tätt och de senaste 2 barnen har jag fått förtidigt pga GBS. Dessutom vill jag föda vaginalt fast jag gjort 2 snitt tidigare ......därför sa hon så tror jag

Jag väntar 4de barnet, fick första 02 . Det blir 4 barn på 5½-6 år.
  • pulmones

Pejgan. Du är inte gravid nu?

Svar på tråden Flyttar till Västerhaninge - närmsta MVC?