Inlägg från: neoaliya |Visa alla inlägg
  • neoaliya

Smink Smink Smink!

AnThor skrev 2007-09-12 00:27:31 följande:
    ingen som har koll på foundations?? Vad använder ni i ansiktet som täcker bra? Har en bra till vardags men behöver en bättre till fest å dyl... Tipsa gärna om vilka märken som helst...
    Jag gillar Armanis foundation. Inte super täckande , men man blir fin i hyn
  • neoaliya

ooops verkar ha fört över mitt sminkintresse på min treåriga tjej, hittade henne i vardagsrummet i full karriär målandes läppstift på sin 6 månaders lillasyster

• neoaliya
    Honey1982 skrev 2007-09-13 04:45:09 följande:
    jag tvättar också mina penslar med schampo och balsam, fast ibland blir det med penselrengöring och ibland med yes.idag ska jag ut på mitt första uppdrag. ett samarbete mellan MUS, fotografer och frisörer har jag fattat det som.. är så nervös!är det nån som vet hur man får bort fetsmink typ concealer från kläder? går det ens??
    Galltvål, tar bort det mesta, tom kåda
  • neoaliya

Har just gjort en jätte fin sminkning. Anv meteor från mus, aubergin från face och en eyedust från face (lila/rosa). Blev jättefint. Tog fram kamera, men det är fan ingen ide att lägga ut nån bild för det syns INGET!!!

• neoaliya

Cheerful heter dusten från face, suuupersnygg

• neoaliya

Äh, la in en bild, men som sagt dt ser ju ut som att jag är nästan osminkad. Hallåååå vart är mina ögonlock??? Försök ignorera mina sår i ansiktet som jag fått då doktor laser gått lös

• neoaliya

Ja jag ger upp nu med att fota Kan inte anv liner då jag tycker jag ser så hård ut. Snygg frisyr föressten (linny), har tänkt länge att klippa mig ungf så där, men efter grav fick jag jätte lockigt hår och när jag ska platta det så ser jag ut som en skurmopp Har TOK tjocka hårstrån, som en häst man

• neoaliya

Haha ojojoj, stavar som en kratta. Inte illa att ha en häst man i håret va

• neoaliya

Går ofta utan smink. Annars om jag ska sminka mig lätt och naturligt så har jag foundation från armani eller uv-gold från Kanebo, rouge, en ljus ögonskugga på hela locket och mascara, också självklart inte glömma glosset

• neoaliya

Varför kommer jag inte in på pure luxe?+ Snälla skicka mig länk if jag skriver fel

Svar på tråden Smink Smink Smink!