Inlägg från: neoaliya |Visa alla inlägg
  • neoaliya

Smink Smink Smink!

Honey1982 skrev 2007-09-14 14:07:17 följande:
    jag har också MUS eye primer och är nöjd med den. om man ska lägga endast en skugga eller inte sota så mycket så kan man också lägga fetsmink som concealer eller studiobas som en primer. då sitter skuggorna som berget och blir väldigt intensiva!!
    Jag har lancomes concealer, och när jag duttar runt ögat och näsan så duttar jag även på ögonlocket. Skuggan blir väldans intensiv och sitter perfekt
  • neoaliya
    Lone Star State skrev 2007-09-14 14:12:23 följande:
    Nu gick det!! Såg fel på en siffra som var lite utsmetad på Stefans kort.. :P
    Hurra!!!
  • neoaliya
    Lone Star State skrev 2007-09-14 14:14:02 följande:
    Hehe.. Me so happy! Äntligen kan jag få en överdos i skuggor!
    Var inne och tänkte best, men har ingen inspiration så det bidde inget denna gång, får de ikväll när dom tre barnen sover om man har lite mer tid kanske
  • neoaliya
    Lone Star State skrev 2007-09-16 22:26:30 följande:
    nån som har nått bra tips på shampoo? Till mitt hår som är färgat och lätt blir lite torrt och slitet...
    Jag gillar Redken
  • neoaliya

samma här

Majestic skrev 2007-09-23 22:46:15 följande:
    Lejån- Jag skulle kika på din makeup, men jag kommer inte in*synd*
  • neoaliya

oj lite trött, skulle läst linnys inlägg först

• neoaliya

Är det bara jag som inte riktigt gillar PL:s skuggor? Tycker dom sitter dåligt, plus att dom går ju inte alls att anv torra

• neoaliya

maadde: Snälla, jag vill jättegärna titta på dina sminkningar

• neoaliya

Nån som prövat Smashbox photo finish foundation primer? Sen funderar jag över Philosophys hope in a jar? Funderar att beställa från Sephora, men det finns ju så mkt att välja mellan

• neoaliya

Nä jag vet men jag tänkte beställa till huset i Florida så har jag det där när vi kommer dit

Linny skrev 2007-09-28 14:42:42 följande:
    Men sephora skickar väl inte till sverige??
Svar på tråden Smink Smink Smink!