• Glam

Smink Smink Smink!

Linny : Jättefint

Idag har jag vart på shopping äventyr.. det vart:
    Eyedust Mighty och moist från MUS, även 2cybershadow Grace och Blurr, hightech lighter Cleo, 2st tvålar, och 2löspuder som jag använder på kunder, Allt från MUS. Sen så köpte jag en skitsnygg eyedust från Face Ego heter den, går lite åt det röda hållet samt Lancômes Baume baiser Nästa inköp blir nog Destiny Cube från Lancôme :D

• Glam

Majestic : Hihi...

Fridapida: Japp en hel del nytt, jo jag förstår det är jättesvårt o låta bli o shoppa nånting man Verkligen vill ha!!!

• Glam

Dagens sminkning är inlagd i galleriet.. Ber verkligen ursäkt för den superdåliga bildkvalitén. Idag har jag använt eyedust Ego från Face, East, pollution och muffin från MUS.

• Glam

Fridapida : Haha.. du e inte störd.. jag brukar också alltid tvätta med schampo o balsam.. ibland lägger jag in en inpackning spec puderborste då blir den härligt mjuk! Tycker att penselrengörningar torkar ut dom alldeles för mycket, det är mycket bättre med schampo o balsam

• Glam

Maadde : Vilken MUS butik jobbar du i? Jag jobbar också på MUS :D

• Glam

April mamma: Jag har gått MUS utbildning, den är bra men det finns bättre, eftersom när man går MUS utbildning så är man typ "bunden" till ett märke, o går man en utbildning där man jobbar med olika märken så får man bättre märkes/produkt kunskap. Ring runt till olika skolor o be om o få komma på studeiebesök.

Maadde: Jag jobbar i Eskilstuna Har ni fått in parfymhalsbandet? Måste ha den!!!

• Glam

Maadde : Åh.. vill haaaa!! JO jag tror också sport foundation blir en hit, vill också ha Stay in shape, hoppas att den är bra.
    Vad tycker du om berlock armbandet?

April Mamma : Ja jag gick 10v utbildning, jag gick dagtid.
    Sen så har jag gått en intensiv kurs via makeupstore på 11dagar.
    Art of makeupschool ska tydligen vara riktigt bra har en kompis som har gått där och hon tyckte det var kanon, har hört bra om Mariart också, googla runt o kika det finns en hel del olika skolor

• Glam

Maadde : jag tycker också att armbandet är sådär, men jag längtar till halsbandet, gotta have it.
    Jag vill jättegärna se dina make bilder

• Glam

Anette31 : Jag älskar också Kanebos TF, riktigt bra.. lägger man lite Wonderpowder från Makeupstore så får man verkligen porslinshy, i Like

Svar på tråden Smink Smink Smink!