Smink Smink Smink!
Dagens sminkning är inlagd, idag vart det Green tea, inka, dream och goldglow, alla från MUS, till det har jag cerisa läppar i färgen Zap från MUS!!
Dagens sminkning är inlagd, idag vart det Green tea, inka, dream och goldglow, alla från MUS, till det har jag cerisa läppar i färgen Zap från MUS!!
maddie3 :
Jag skrev om olika skolor i sthlm trakten igår, kika tillbaka på sidorna så står det där
Linny : våran clubkväll börjar 19.00 och jag ska jobba ikväll
angel1981 : JApp MUS matta foundation är oljefri, den är vattenbaserad.
Är nu hemkommen, jobbade på clubkvällen idag, shit va människor det var där, o alla ville vara blå/lila
Hallontrollet : åh tack Jag har använt green tea som grund, Sen hra jag lagt väldigt lite av Eyedusten Inka i globlinjen och tonat ut ordentligt, ovanför globlinjen la jag lite svagt en eyedust som heter Dream den e jättefin, och sen till sist under ögonbrynet goldglow, alla skuggor är från MUS. Istället för kajalpenna använde jag cakeeyeliner, det blir mer skarpt som jag tycker är snyggt till en sån makeup, cerisa läppar, färger heter Zap o finns på MUS
MUS oljebaserade innehåller mineralolja!!
Idag ska jag på hudvårdskurs uppe i sthlm via makeupstore, det ska bli kul
maddie3 : Jag lägger på ett tunt lager av eyeprimern o applicerar skuggan när eyeprimen fortfarande är lite fuktig, det funkar bäst tycker jag.
det var en hel del shoppande för min del under helgen. Köpte Den hårda makeupboxen på MUS, 2st nya glittereyeliner Aqua och Queen, 2läppstift Glow o den andra kommer inte jag ihåg vad den heter, ett mytt nagellack från Essie, ögonpenna från POP beauty, mycket skoj!!!
carro 81 : Det finns på www.hqhair.com/
02 05 : Jag brukar sminka mig 20min kanske, ibland när jag har en massa tid över kan jag hålla på en evighet
Är äntligen tillbaka på familjeliv efter nästan en veckas uppehåll pga virus i balanssinnet= snurrig typ sjösjuk/fyllekänsla dygnet runt ush!
Jag har mycket o ta igen... ni skriver så mycket