Inlägg från: trollsanna |Visa alla inlägg
  • trollsanna

Smink Smink Smink!

AnThor
    Sonya serien (aloe vera prdukter från forever Living Products) har en foundation som är på kaka men täcker jättebra. Man kan justera hur täckande man vill ha med hjälp av lite vatten. Till vardags annars så använder jag cliniques foundation men till fest min Aloe Vera foundation tycker dom två är kanonbra.

malmömama
    Använder cliniques eyemakeup remover. Tycker den är jättebra samt skön för ögonen. Kan varmt rekomendera den.

Jobbar massor och ska flytta nästa vecka så det blir inte att jag hinner med att lägga upp dagens sminkningar som jag brukar. Ska å jobba nu men kanske hinner lägga in dagens ikväll.

Vilken tur ni gjort en ny tråd! Själv har jag blivit '' beroende'' av den. Flört

• trollsanna

Jiha!!  Idag kom mitt andra paket från PL. Nu hade jag valt mer ''mina'' färger. I förra omgången blev det mycket olika färger som jag inte brukar använda men som jag köpte för att testa. Hur kul som hälst. Min man skakar fortfarande på huvudet och undrar vad sjutton jag ska ha alla skuggorna till. (han lär aldrig förstå) ''skratt''. Hittade en jättesnygg liner Wild Thing så imorgon kanske jag testar den tillsammans med någon ljus skugga.

Idag blev det en enkel sminkning med PL. copper aura och harmony (om det nu stavas så). Tyvärrs  så har det inte blivit något foto, misslyckades totalt med det. Vet inte varför för ibland får jag till korten perfekt och en annan gång blir det pannkaka. Måste lära mig kameran lite bättre. 

Vad kul att vi är så många som gillar den här tråden.   

• trollsanna

Lejån
    Man blir lite färggalen. Fast det är bara kul, jag var så insnöad i mina ''vanliga'' färger. Så nu har man färger att välja på.

• trollsanna

Lone Star State
    Har ni någon butik som säljer clinique? deras foundation tycker jag är bäst. Fast den är inte jättetäckande men man får en fin och jämn yta.

Dagens sminkning är upplagd. Tyvärr syns det att man har lite feber...och lite rynkor....hmm grr. Kunde inte trolla bort dom idag. Har använt PL:s vanilla och lite av wild thing och så blev det harmony. Råkade med lite missöden imorse. Var så fummlig att jag tappade wild thing i handfatet så nu finns det inte mycket skugga kvar av den. Den som jag fastnat lite extra för...grrrrr. Måste beställa en ny. Att det ska vara så typiskt att man ska vara så fummlig att man tapapr den när locket är av. Kan inte annat än att vara arg på mig själv. (fick den med paketet i veckan tom.)

Ja nu fick jag beklaga mig om en skugga..tur den inte var dyr.

• trollsanna

den jag köper är cliniques superbalanced foundation finns några olika tror jag. 03 ivory har jag i färg. Är rätt ljus i hyn.

• trollsanna

Hej alla sminkvänner. Hinner inte med att uppdatera och läsa här så mycket. Flyttar imorgon så jag blir ev utan internet några dagar. *snyft*
    Får klara mig utan er. Desto roligare att komma tillbaka in här och kika på era snygga sminkningar. Kram på er så länge.

• trollsanna

Hej alla sminkvänner. Nu är jag tillbaka. Ser att jag missat massa inlägg men jag har flyttat osv så man har haft fullt upp. Ska lägga upp min sminkning senare om jag bara hittar kameran i all röra. Annars tar jag mobilens kamera men då blir det lite sämre bild.

Tycker ni sminkar jättebra.

Svar på tråden Smink Smink Smink!