Inlägg från: trollsanna |Visa alla inlägg
  • trollsanna

Smink Smink Smink!

Greeneyes
    Supersnyggt!!!! Vill också ha gröna ögon. Kollade dina andra sminkningar också och dom är jättesnygga.
  • trollsanna

Fridapida

Jättefint!

elma

Jättefint!

Alla är så duktiga här inne. Var in och kikade i början på tråden så visst ser man att alla blir bättre. Tycker själv det är roligt att få tips och nya ideer. Tack vare sminktråden!! Skrattande

• trollsanna
    Dagens sminkning finns upplagd.
    Idag blev det blåa färger. Brukar vara dålig på att få till blått.
    Använde PL.s Ultimate Naughty och Ultimate Vortex.
  • trollsanna

Tack för komplimangerna. Nu kanske man vågar ha lite mer blått. Har lagt in en till bild när jag blundar i mitt galleri.

• trollsanna
    goa mia
    En bra täckande foundation har Forever living products (aloe vera) säljs dock endast via hemförsäljning. Själv använder jag cliniques foundation men den är inte så täckande. Använder Forevers när det skall fotograferas för den är mer täckande och ser ändå inte översminkad ut. När man skall bli fotograferad så är den perfekt. Men har man ärr och liknande så täcker den jättefint. Den är på kaka och man använder en fuktad svamp. Sedan kan man justera med fuktigheten på svampen hur täckande man vill att den ska vara. Lite fukt, mer täckande och fuktigare svamp mindre täckande osv. Lite svårt att förklara men hoppas du förstår.   
  • trollsanna
    Linny
    Vad tråkigt att färgen ändrades. Hoppas du och maken hade en trevlig kväll i alla fall.
  • trollsanna
    Dagens sminkning upplagd.
    Idag blev det lite giftigt grönt. Ser inte så knalligt ut på korten men det är väldigt ljusgrönt. Knalligt. Lite kul men inte likt mig. Använde PL:s skuggor Awekening och Green Aura. Exprimenterade lite, är ju ledig idag.
  • trollsanna
    Har lagt upp dagens sminkning.
    Hade två skuggor från FACE. Kommer inte på namnet på skuggorna men ena är väldigt ljus rosa och den andra är auberginaktig. Lade den mörkare i globlinjen. (väldigt lite dock).
Svar på tråden Smink Smink Smink!