Inlägg från: Nathalie009 |Visa alla inlägg
  • Nathalie009

Smink Smink Smink!

Hallo! ÄR det någon som testat LANCOME LINER DESIGN?
    Köpte den idag för Artline lr va den ehter va slut tänkte testa nåt nytt..
    Inte hunnit testa den änn..

nån som vet? =)

• Nathalie009
    Fluffguf skrev 2007-10-31 12:52:05 följande:
    Jag måste bara säga att jag är så SJUKT nöjd med pore mninimizern! Det är inte långt från att vara ett mirakel! Jag har haft några hopplöst envisa pormaskar på hakan som inte har gått bort vad jag än har gjort. Men efter tre dagar med serumet är de nästan borta!
    Var köpte du det å va kostade det? Låter ju väldigt intressant.. har cokså massa porer på näsan jämt SNYGGT.. inte..
  • Nathalie009
    Fluffguf skrev 2007-10-31 13:04:57 följande:
    Jag köpte pore minimizer från clinique, det fanns flera olika sorter, men jag valde det som hetter serum. Jag tror att det finns lite överallt, jag är inte säker Det kostade ungefär 250 kr.
    Ska ja genast köpa såfort ja ahr råd :) tack för tipset
  • Nathalie009

Nån som kan rek. en BRA foundation ( har bra hy så behöver mest för att få den jämt bara) D får kosta va d vill bara den e bra!

• Nathalie009
    Fridapida skrev 2007-11-02 12:06:27 följande:
    Är det någon speciell bild du tänker på? Och tack!
    ah biolden d står "eye-liner" Vekrligen skitsnyggt ja frsöker få exakt så hela tiden men lyckas ju adlrig :P
  • Nathalie009

Ni ratade om MUS storsäljare Muffin, ja e lost va gälle ögonskuggor, skulle verkligen behöva köpa en naturell men snygg ögonskugga som e bra, tänkte på den, NÅGN som har bild på ENBART muffin?

eller som har tips på nått som skulle passa min ögonfärg?? har en bild på mej i mitt bildalbum..

Skulle VERKLIGEn behöva köpa nån ögonskugga som sagt.. tips tips!!

• Nathalie009
    Linny skrev 2007-11-07 14:45:33 följande:
    Majestic: Titta titta *håller fram hinken under Majestics haka* PS: Kolla på de rosa blodkärlen i ögonen också!
    Tycker den ögonskuggan var jättefin! Vad heter den o va köper man den?

Och vad kostar ögonskuggorna på Makeupstore ungefär? Står ju inga priser i butiken har adlrig vågat fråga, om ja itne skulle ha råd. hahaha
  • Nathalie009
    Majestic skrev 2007-11-07 15:20:47 följande:
    Nathalie- Här är bilder på Muffin, fast här ser den beige ut, den är mer pärlemoraktig så att säga. Bra som basskugga, skuggorna kostar 125 kr och blir man medlem får man 10% rabatt vid varje köp.
    OKej!Tack. Då ska ja införskaffa en sån då :)

Har makeupstore Någon MÖRK ögonskugga som vekrligen blir MÖRK?

Typ mörkbrun?? Nån som vet va den ehte isåfall??

har letatå letat efter mörka ögonskuggor men sen när ja väl ska måla, blir d typ ljusgrå fsat ja ville ha svart, å ljusbrunt fast ja vill ha MÖRKbrunt..
Svar på tråden Smink Smink Smink!