Inlägg från: Nathalie009 |Visa alla inlägg
  • Nathalie009

Smink Smink Smink!

ja anvädner vanligtvis diowshow men jsut nu har jag Lancome Hypnose, den va svår i början men nu e den jättebra :)

• Nathalie009

E det nån som ahr en bild på hur d blir me den här Devil Dust?
    Eftersom den inte finns på deras hemsida vet ju inte hur den ser ut.. skulleva kul å se eller om nån har sminkat sej med den på bild?

• Nathalie009
    Fridapida skrev 2007-12-06 19:36:39 följande:
    Har tyvärr inte. Den är lilasvart och är urlätt att sota med. Ser ut som svart med lite lila över. Extra snygg till gröna ögon. Men jag har blå o gillar den jag med. Jag är väldigt förtjust i den.
    okej ååh vill ha pengar nu den vill jag ha genast hehe.. msåte köpa!
  • Nathalie009
    Fridapida skrev 2007-12-07 10:16:45 följande:
    Den är väldigt fin!
    Ah nu har jag varit på MUS å köpt den Trots att jag igneltigne absolut iiinte hade råd hehe.. Fan :P
  • Nathalie009
    Fridapida skrev 2007-12-07 11:21:16 följande:
    Man måste få unna sig lite... Vad är 139 kr om hundra år?!
    haha.. precis..

men hjälp mig nån ja e usel på å få sotning snyggt hur fan gör man:( d blir skitfult när ja gör.. var på ögonlocker ska man måla å hur högt upp:s
  • Nathalie009
    Fridapida skrev 2007-12-07 11:47:29 följande:
    Jag börjar med att måla kajal endast på övre fransraden, sudda den. Sedan lägger jag skuggan med en fast ganska lite pensel. Sedan så suddar jag ut den. Det är bättre o ta lite o inte så högt upp till o börja med. Sedan så suddar jag med en mjuk pensel för att få det tonat. under ögat tar jag bara en pensel jag använt men utan ny färg på o använder det som är i pensel. Det är lättt att man vill ta för mycket o då blir det inte bra. Ta lite, ställ dig ett par meter från spegeln o titta, då ser du bättre om det är lagom eller ej.
    Okej tack sktesta det!
  • Nathalie009

Blev lite sugen på jsut lila nu faktiskt nån som har ett tips på en snygg LILA ögonskugga, inte ljuslila, men nedå mer lila än devildust, alltså Mörklila? :)

• Nathalie009

Idag ska ja klippa mej å färga håret *nervös* ;) har haft långt hår typ forever e så jävla less på d bara ivägen :) hoppas bara ja inte ångrar mig haha

• Nathalie009

okej ja samma här en kompis kommer hit snart hon är frisör ska bleka lite slingor o klippa mej fsat inte kort men d e så himla långt nu så tänkte ha lite längre än axellångt. Men d e ju stor skillnad för mig d e skitlåjngt nu ska bli såå skönt :)
    japp ja lägger ut en bild sen blir nog ingen speciell frisyr men lägger ut iaf :)

• Nathalie009
    Fridapida skrev 2007-12-10 14:20:14 följande:
    Det är alltid kul att se. Jag har nog ingen "före-bild" i mitt galleri. Kanske ett dåligt...
    h d va synd du va iaf jättefin i frisyren! synd att du inte hade innan bild då ;)
  • Nathalie009
    Linny skrev 2007-12-10 14:39:57 följande:
    Frisyr: Jag har både före och efterbilder. Ångrar att jag klippte av mig mitt. Var snyggare innan. Fast detta är också snyggt, när jag väl orkar göra iordning det
    ska genast kika :)
  • Nathalie009

Jo jag ahr en före bild redan så som ni ser så skulle d typ itne märkas om j klippte av 10 cm skulle fortf va långt.. D e inte ns fint när d e såhär långt ursh

• Nathalie009
    Linny skrev 2007-12-10 14:39:57 följande:
    Frisyr: Jag har både före och efterbilder. Ångrar att jag klippte av mig mitt. Var snyggare innan. Fast detta är också snyggt, när jag väl orkar göra iordning det
    Du var fin i både kort långt hår ju=)

Jo kortare hår e mkt finare när d e iordningfixat, ser mkt fräshare å finare ut.

Men så kort vågar jag itne klippa nu får bli 10-15 cm..
Svar på tråden Smink Smink Smink!