Smink Smink Smink!
ja anvädner vanligtvis diowshow men jsut nu har jag Lancome Hypnose, den va svår i början men nu e den jättebra :)
ja anvädner vanligtvis diowshow men jsut nu har jag Lancome Hypnose, den va svår i början men nu e den jättebra :)
Frida vad har du för ögonskugga på Sot3 ? :)
E det nån som ahr en bild på hur d blir me den här Devil Dust?
Eftersom den inte finns på deras hemsida vet ju inte hur den ser ut.. skulleva kul å se eller om nån har sminkat sej med den på bild?
Blev lite sugen på jsut lila nu faktiskt nån som har ett tips på en snygg LILA ögonskugga, inte ljuslila, men nedå mer lila än devildust, alltså Mörklila? :)
okej tack för tipset :) Var köper man MAC?
Idag ska ja klippa mej å färga håret *nervös* ;) har haft långt hår typ forever e så jävla less på d bara ivägen :) hoppas bara ja inte ångrar mig haha
okej ja samma här en kompis kommer hit snart hon är frisör ska bleka lite slingor o klippa mej fsat inte kort men d e så himla långt nu så tänkte ha lite längre än axellångt. Men d e ju stor skillnad för mig d e skitlåjngt nu ska bli såå skönt :)
japp ja lägger ut en bild sen blir nog ingen speciell frisyr men lägger ut iaf :)
Jo jag ahr en före bild redan så som ni ser så skulle d typ itne märkas om j klippte av 10 cm skulle fortf va långt.. D e inte ns fint när d e såhär långt ursh