Inlägg från: Majestic |Visa alla inlägg
  • Majestic

Smink Smink Smink!

Linny skrev 2007-09-27 22:21:25 följande:
    Majestic: Puss på dig med då Hallontrollet: Om du vill köpa massa roliga skuggor och experimentera med så titta här:www.pureluxecosmetics.comJag har köpt 50 skuggor (samples) därifrån och det har gått på mindre än 400 spänn
     JAG HAR FÅTT EN PUSS AV LINNY*dansar glädjedans*
    I´m not deaf, I´m just ignoring you!!
  • Majestic

Herregud, sover alla och jag som har fastant på Facebook!!!

• Majestic
    Linny skrev 2007-09-28 11:35:32 följande:
    HAHAHA underbart!! Jag har aldrig fått måla på maken. Jag fick färga hans hår EN gång. En fin kastanjebrun färg. När han kom till jobbet påstod någon hispig bakåtsträvare att det var rött (vilket det inte var, det var en varm färg och inte åt nåt trist grått håll bara). En del gubbar på hans jobb är väl lite homofober och tycker att allt som är något fixat eller stilat är fjolligt. Så han fick så mycket dumma kommentarer om sitt "röda" hår att han vägrar tona det fler gånger. Vilka tråkgubbar va?!
    Hahaa, en ex pojkvän till mig lät mig sminka honom(som en kvinna) han hade otroligt långa ögonfransar och blev så snygg!! Undrar varför jag inte är ihop med honom ff??*moahaha*

Idag köpte jag Nudies svarta jeans, då är sååå snygga, sitter jättebra, men ack på tok för dyra!!
  • Majestic
    Linny skrev 2007-09-28 10:34:14 följande:
    Idag ska jag ut och äta middag med min man. Vi kom aldrig iväg, och fick barnvakt, när vi firade tio år tillsammans. Så ikväll blir det av. Farmor ska ha Alfred över natten så imorgon får vi båda sovmorgon samtidigt!! Whohooo. Första gången på två år
    Wooow, sovmorgon...*drömmer mig bort*
  • Majestic
    neoaliya skrev 2007-09-28 13:56:58 följande:
    Nån som prövat Smashbox photo finish foundation primer? Sen funderar jag över Philosophys hope in a jar? Funderar att beställa från Sephora, men det finns ju så mkt att välja mellan
    Neoaliya- Jag har fått prov från Smashbox photo finish men inte provat det än!! Du, den kanske finns på eleven.se
  • Majestic
    maddie3 skrev 2007-09-28 19:27:32 följande:
    Har inte prövat Smashbox, bara hört talas om det  finns det här i sverige överhuvudtaget eller bara utomlands?
    Maddie3- Smashbox finns på eleven.se och på blush.se har använt en del ev deras produkter...de är BRAAAA!!!
  • Majestic
    02 05 skrev 2007-09-28 20:24:44 följande:
    vad kostar MUS ögonskuggsprimer?Lone Star State skrev 2007-09-28 15:17:36 följande:
    145 kr
  • Majestic
    Lone Star State skrev 2007-09-28 20:45:19 följande:
    Du hann före..
    NAJS !!!
  • Majestic
    Lone Star State skrev 2007-09-28 20:49:14 följande:
    Fridapida: Tänkte om du inte hade lust att samla ihop länkarna till shoppingställena på nätet och klistra in det i TS??! Lite lättare att hitta dem då Eller vad tycker ni?
    LSS- Nu får du en puss för en sån smart idé!!Kyss
  • Majestic
    Lone Star State skrev 2007-09-28 21:00:11 följande:
    Nej men... Vilket pussande det har blivit här!! Hoppas du använder ett bra gloss så att jag inte blir helt nerkletad nu Hehe.. *Smackar tillbaka* (Förresten, hur gör man den där pussgubben? )
    LSS- Pussgumman är det väl och den finns bland "klistra in känslan" smielis , man måste vara plus medlem för att få tillgång till de och det är du väl, annar skulle du inte ha sidfot!!
Svar på tråden Smink Smink Smink!